Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såvidt jeg kan se åpner Hjelmtvedt på Norgesrekord i mark, om han ikke endrer

Tier på at han gjør det.

Etter bøyen til Stian så ville jeg bare skru av streamen frem til Eikeland/Hjelmtvedt og Walgermo skal løfte igjen. Festbrems.

Annonse

Gjest Jester

Han Rolf Stenberg er så imponerende, han er 61 år, og dro nettopp 270 i mark! Prakteksempel på at man kan drive lenge med dette og hevde seg og ha framgang igjennom et helt liv! 104kg er han også!

705 kg totalt, her må man se seg slått av den eldre garde!

Han Rolf Stenberg er så imponerende, han må jo være 60 år, og dro nettopp 270 i mark! Prakteksempel på at man kan drive lenge med dette og hevde seg og ha framgang igjennom et helt liv! 104kg er han også!

705 kg totalt, her må man se seg slått av den eldre garde!

Sjekka istad. Tror jeg kom frem til 61 eller 62 :p

Litt glad i kommentaren "Det va tungt å, sjø" fra Harald, rett etter å ha locka, men før han racka, i benken :p

Harald er en showmann uten like! Roper og skriker som bare det. På RM tidligere i år trodde vi det var en som hadde blitt skadet under oppvarming da det kom noen rop, men fram steg Harald :D

Annonse

Siterer en kar i powerlifting-gruppa: "Den desidert sterkest i -105, kom på en 4.plass.

Er sånne ting som gjør at utstyrsløfting, blir uinteressant for meg."

Utrolig enig. Men det blir hvertfall ekstremt spennende å se raw-løftinga!

Helt enig. Er ikke fan av utstyr

La nå for guds skyld dette ikke bli enda en utstyr vs utstyrsfritt diskusjon. Dette er et NM for å avgjøre hvem som er sterkest med utstyr, ferdig med det. For å sitere Bjørnar fra samme tråd i powerlifting-gruppa "Dette var et mesterskap for å kåre den beste styrkeløfteren med utstyr og det er det som teller. Til neste helg er det VM uten utstyr, og der blir nok Hjelmtveit stående på pallen". Det er dog ikke umulig at Stian kunne matchet Andreas på utstyrsfri total. Stian har ikke hatt en ren oppkjøring til et raw-stevne siden Classic Cup i Sverige 2012.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...