Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2014


Gjest Jester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mye mulig at jeg er tilbakestående som nevner det, men anyway. Styrkeløftmiljøet i Norge har veldig sterke antidopingholdninger, noe som er supert. Er det ikke da litt rart at mannen på headeren er Franco Columbu?

post-4341-1444098153361_thumb.png

deadlift-380.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Det er et eksternt firma som har laget logoen til 40-års jubileet, så det er vel bare en uheldig sammenheng mellom valg av motiv. Uansett, så er det ikke bildet AV han på logoen, bare omrisset, så det sier eller signaliserer egentlig ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eksternt firma som har laget logoen til 40-års jubileet, så det er vel bare en uheldig sammenheng mellom valg av motiv. Uansett, så er det ikke bildet AV han på logoen, bare omrisset, så det sier eller signaliserer egentlig ingenting.

Jeg vet godt hvem som har laget logoen uten at jeg skal nevne navn. Jeg synes bare det var et litt spesielt valg. Ganske mange andre man kan velge mellom. Hvorfor ikke ha et omrisse av CYC? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Jeg vet godt hvem som har laget logoen uten at jeg skal nevne navn. Jeg synes bare det var et litt spesielt valg. Ganske mange andre man kan velge mellom. Hvorfor ikke ha et omrisse av CYC? :p

Aner ikke, bare nevnte at det ikke var forbundet selv som designet det. Om man legger godviljen til kan man kanskje lage et tema ut av det, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, bare nevnte at det ikke var forbundet selv som designet det. Om man legger godviljen til kan man kanskje lage et tema ut av det, men men...

Så forbundet fikk ikke mulighet til å se på logoen og godkjenne den? Anyway, skal ikke lage noe stor debatt ut av det :) Samme kan det være, syntes bare det hele virket litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Så forbundet fikk ikke mulighet til å se på logoen og godkjenne den? Anyway, skal ikke lage noe stor debatt ut av det :) Samme kan det være, syntes bare det hele virket litt merkelig.

Jeg aner ikke, jeg bare nevnte at de ikke hadde laget den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Franco var da en styrkeløfter han også som mange av byggerne på den tiden, men tror ikke man skal legge så mye i bruken av modell her. Var nok bare det bildet som passet best, og det ser jo unektelig kult ut. Om André har en skjult agenda og har brukt han på trass er det vel best å spørre han om :p Er vel uansett de aller færreste som i det hele tatt vet hvem det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første som slo meg var "who cares". Omrisset kunne vært hvem som helst :)

Bryr meg egentlig ikke nevneverdig jeg heller. Om de hadde hatt Ronnie Coleman eller CYC bryr meg ikke stort. Syntes som sagt bare det var merkelig å velge akkurat han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...