Gå til innhold

Treningsgenser med lang rygg?


OhMickey

Anbefalte innlegg

På mitt treningssenter er det ikke greit med singlett, og jeg hater t-skjorter. Men synes alle treningsgensere fra for eksempel H&M, Cubus, Intersport osv. blir så himla kort i ryggen! Virker som om "den normale kvinne" har 5cm kortere rygg enn meg.

Skal du ta en dyp squat eller et militærpress viser du jo både navlen og ryggen bar. Noen som har kommet over litt lengre gensere for oss med lang rygg? Til en oppnåelig pris for en student også gjerne (er ikke interessert i en genser til 1299kr fra 2XU)

post-7229-14440979764831_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har merka det same med alt av treningstoppar og gensarar. Så eg pleier å bruke heilt enkle bommullsinglettar frå cubus, dei er lange, rimelege og fåast i mange forskjellege fargar. Brukar dei både til kvardag og trening ;)

Jepp, gjør det samme. Bare at mine er fra Gina Tricot ;) Har en tynn bomullsgenser over da, men trener aldri uten en av de lange singlettene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mitt treningssenter er det ikke greit med singlett, og jeg hater t-skjorter. Men synes alle treningsgensere fra for eksempel H&M, Cubus, Intersport osv. blir så himla kort i ryggen! Virker som om "den normale kvinne" har 5cm kortere rygg enn meg.

Skal du ta en dyp squat eller et militærpress viser du jo både navlen og ryggen bar. Noen som har kommet over litt lengre gensere for oss med lang rygg? Til en oppnåelig pris for en student også gjerne (er ikke interessert i en genser til 1299kr fra 2XU)

[ATTACH=full]142260[/ATTACH]

Trener ikke rundt 40-50% ii singlet der da uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...