Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det bare jeg som så denne tråden, og tenkte "hvor evig fett hadde det ikke vært og opprette et rom på mIRC for akkurat dette"? :lol:

Det er ikke natt nå, mister. Dermed hviler Fitnessbloggens forbannelse over deg. Ved førstkommende natt, vil du miste alle gainzene for denne uken. Rykk tilbake til start. :stop:

Gjest =xXx=

Ikke nattevakt heldig vis, flere år siden jeg hadde det (gammal mann vetttu). Får f… ikke sove. Varmt og klamt. Skal opp om 3 timer for morgen cardio før jobb. Det blir jo interessant… nuvel, ferie snart, siste arbeidsdag førstkommende fredag. Får bel bare dilte rundt i en sånn "feriemodus" frem til da;)

Annonse

Fikk en plutselig ide om at jeg skulle ha dansefilm-maraton og lage jordbær dyppet i sjokolade siden jeg ikke finnes trøtt :D

Step up 1-2-3-4-5-6 osv osv.. Honey, Honey 2, Battle of the Year, Stomp the Yard 1 & 2. You Got Served, Save the last dance 1 & 2, Street Dance 3D, Street Dance 2, Beat the world, Take the lead, Center Stage 1 & 2 , :-)

Step up 1-2-3-4-5-6 osv osv.. Honey, Honey 2, Battle of the Year, Stomp the Yard 1 & 2. You Got Served, Save the last dance 1 & 2, Street Dance 3D, Street Dance 2, Beat the world, Take the lead, Center Stage 1 & 2 , :)

Et par filmer der jeg ikke har sett, må nesten ha en ny maraton for å få med meg resten. :lol:

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...