Susann Bøe Kleive Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Nå som sommeren nermer seg er det digg å ha nye sanger på lista man kan høre på i bilen, når man trener eller når man danser rundt på rommet i undertøy osv osv! Del sanger du digger her Og for all del, del spotify-lister! Siter
Sephania Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Dancing in the moonlight med Toploader, obligatorisk! Afterall 1 Siter
Ojive Skrevet 2. april 2014 Skrevet 2. april 2014 http://www.beatport.com/release/three-strikes-ep/1260490 http://www.youtube.com/watch?v=9EcjWd-O4jI Siter
Afterall Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Bombay Bicycle Club – Always Like This The Shins – New Slang Gorillaz – On Melancholy Hill Vampire Weekend – M79 (Album) Arctic Monkeys – A Certain Romance Wax – Rosana Mumm-ra – She's Got You High The Troggs – With A Girl Like You Duncan Sheik – On A High Beirut – Nantes K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix Goldfinger – Superman Passion Pit – Take A Walk Passion Pit – I'll Be Alright Scissor Sisters – Only The Horses Basement Jaxx – Raindrops CHVRCHES – The Mother We Share I'm From Barcelona – We're From Barcelona Moonbabies – Summer Kids Go Moonbabies – Sun A.M Moonbabies – Forever Changes Everything Now FitFish, Krembolle og Keegil 3 Siter
EduardKhil Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Kanskje årets sommerlåt? Syns den er leken hvertfall Susann Bøe Kleive, Afterall, Ojive og 1 annen 4 Siter
Lena Ludvigsen Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Waves med michael schulz:D jeejee og playfair90 2 Siter
Keegil Skrevet 6. april 2014 Skrevet 6. april 2014 Jeg liker stilen din, Afterall! Her er noen av mine: Jamiroquai – Seven Days in Sunny June - Remastered for 2006 Jamiroquai – White Knuckle Ride Newton Faulkner – Clouds Scouting For Girls – Summertime in the City Capital Cities – Center Stage Jack Johnson – Staple It Together Krembolle og Afterall 2 Siter
jeejee Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 De sangene jeg hører mest på nå for tiden, som jeg ser for meg jeg kan nyte utover sommeren:) The xx – Intro Tiësto – Red Lights Mr. Probz – Waves - Robin Schulz Radio Edit Calvin Harris – Summer David Guetta – Shot Me Down - feat. Skylar Grey The Kooks – Ooh La Coldplay – Magic Disclosure – You & Me - Flume Remix Mikky Ekko – Kids Crystal Fighters – At Home Empire Of The Sun – Alive The Captain & Me – Linda Thompson Highasakite – Since Last Wednesday Foster The People – Coming of Age Niki & The Dove – Tomorrow Siter
playfair90 Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Deler mine 2 beste lister: Lounge/disco EDM EDM™ (Fist Pump) Mye god summer feels der Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.