Gå til innhold

Deffe spørsmål


Tor-Erik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor høyt kcal underskudd er det anbefalt å legge seg på?

Hva kan enn forvente å gå ned pr måne?

Har planer om gå ned 6-8kg i fettmasse.

De fleste sier at 0,5kg er greit å gå ned ila uken. Aka ca 2kg mnd. Det blir jo da ca 3500kcal i underskudd ila uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste sier at 0,5kg er greit å gå ned ila uken. Aka ca 2kg mnd. Det blir jo da ca 3500kcal i underskudd ila uken :)

Man kan også i tillegg gå ned ca 1-3 kg ekstra den FØRSTE måneden altså ca 3-5kg pga mye vann som forsvinner samt mange legger seg for lavt i starten = )! men 2 kg de resterende månedene er som Langsiktig sier veeldig greit ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også i tillegg gå ned ca 1-3 kg ekstra den FØRSTE måneden altså ca 3-5kg pga mye vann som forsvinner samt mange legger seg for lavt i starten = )! men 2 kg de resterende månedene er som Langsiktig sier veeldig greit ;)!

Selvfølgelig, men 0,5kg i fett er vel en ok pekepinn etter hva jeg har oppfattet fra de som har en del erfaring ang dette.

Og jo lengre ned man kommer jo vanskeligere er det selvfølgelig.. Synes selv det er vanskelig på 20%ish! haha!FOOD<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig m de over her, dog spiller andre faktorer inn også. Har du en veldig hektisk hverdag er det bedre å bruke litt tid, så du ikke krasjer totalt. Har også mye og si hvor langt ned i fett% du vil. M en gang jeg kommer under 16-17 går det veldig trådt. Men jeg er jente da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki takker for tilbakemelding.

låg på 16-17% for 3 måneder siden. men etter nytt programm og endret kosthold, har vekta godt opp 6-7kg.

Vil anta at det ikkje bere er muskler, vil derfor ned i fettprosent å få en mer definert kropp mot sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig m de over her, dog spiller andre faktorer inn også. Har du en veldig hektisk hverdag er det bedre å bruke litt tid, så du ikke krasjer totalt. Har også mye og si hvor langt ned i fett% du vil. M en gang jeg kommer under 16-17 går det veldig trådt. Men jeg er jente da:p

100% enig. Det gjelder å starte høyest mulig på kaloriene og justere underveis. Vis ikke går det fort rett i fjellveggen. I starten går det som regel greit, men som de andre sier,når man kommer seg ned i fettprosent så blir det vanskeligere , da må du finjustere mer og eksperimentere ulike metoder = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...