Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Har skoleoppgave innenfor markedsføring og har som oppgave å være prosjektleder for et nytt hotellkonsept som vil revolusjonere måten mennesker oppfatter et hotell på.

Se for deg hotellkonseptet "Den eventyrlige verden". Hva skulle konseptet inneholdt?

Om noen ville delt sine meninger, tar jeg imot med glede!

Student

Fortsetter under...

Heisann! :)

Har skoleoppgave innenfor markedsføring og har som oppgave å være prosjektleder for et nytt hotellkonsept som vil revolusjonere måten mennesker oppfatter et hotell på.

Se for deg hotellkonseptet "Den eventyrlige verden". Hva skulle konseptet inneholdt?

Om noen ville delt sine meninger, tar jeg imot med glede!

Student

En gym med skikkelig utstyr og ikke bare en tredemølle og en kombigym :)

Knebøyrack, benk som egner seg til å benke og eit par 220cm vektstenger. +Ei seng å sove i (mulighet for å låse sammen enkeltsengene om ein er 2 på rommet) dusj med blandebateri som er enkelt å regulere, cc på frokostbuffeen.

No skal det seiast at eg har litt for mange hotelovernattinger (30-60?) i løpet av eit år og liker å ha ei viss forutaning om kva eg skal forholde meg til når eg går inn døra. Eit stort pluss er om romdøra befinn seg i relativ nærhet til heisen og ikkje i enden av ein labyrint som inkluderer trapper og what not.

Annonse

God plass for ev kjøkken. Om man skal ha et stort hotell som skal lage mat til mange gjester og store arangemanger, så trenger kokkene god plass. Både på kjøkken og lager. Og de i oppvasken hadde nok vært happy med go plass der og. Glade kokker = god mat = glade gjester!

Hilsen tidligre hotellkokk

God plass for ev kjøkken. Om man skal ha et stort hotell som skal lage mat til mange gjester og store arangemanger, så trenger kokkene god plass. Både på kjøkken og lager. Og de i oppvasken hadde nok vært happy med go plass der og. Glade kokker = god mat = glade gjester!

Hilsen tidligre hotellkokk

Og gjerne et kjøkken hvor man tenker på at det skal være lett å vaske! Er få ting som dreper moro enn å måtte hanskes med mangel på sluk og gulv som heller feil vei og dårlige løsninger mtp passform og design og HMS

Og gjerne et kjøkken hvor man tenker på at det skal være lett å vaske! Er få ting som dreper moro enn å måtte hanskes med mangel på sluk og gulv som heller feil vei og dårlige løsninger mtp passform og design og HMS

Meeget sant! Noen ting har jeg valgt å fortrenge

Veldig glad i fordelene man får på Hilton hvis man er en legit bro (Hhonors gold etc). Executive lounge med free wine, beer and snacks. Lett mat. I istanbul hadde de sesampanert kyllingtenders. Proteinfest.

Det må være gratis internett uten hassle som timer ut hele tiden og med høy, stabil hastighet. Nytt og fresht. Bemanning unødvendig, godt med stikkontakter, ladekabler til smarttelefoner/tablets, stille. Alt fungerer. Vært på mange hoteller hvor smårusk ikke har fungerts skikkelig. Skikkelig proteinfest av en frokost. Vært på noen hoteller (spesielt i USA) med karborama til frokost. Not a single gram of brotein.

Greit treningsutstyr er digg. Ellers kan det i noen tilfeller være greit med cutting edge løsninger som ubemannede mikrorom etc. spørs litt på formålet med reisen. En annen ting som er fy fy er dobbeltsenger som bare er to enkeltsenger. Sov på hm...tror det var First Hotel et eller annet nede i sentrum (ikke Grims Grenka men den andre, er det Millenium?) og der delte sengen seg som Moses ved rødehavet da jeg rullet meg mot midten i søvne. Hver seng veide jo 2 kilo så gikk rett i parketten. Fett måte å våkne på.

Med 132 døgn på hotell i fjor, setter jeg disse tingene høyest:

-God lydisolasjon i vegger og tak.

-Sprekk under døra må fjernes, slik at man slipper høre folk som plapprer i gangene eller "BOM! BOM! Roomservice"

-God belysning

-Adskille business og ferie/hygge i forskjellige etasjer. Business i øverste etasjer, så man slipper barn som løper eller noen som har en hyrdestund hvor hele gulvet rister...

-Forbud mot løping i ganger.

-Helst ingen barn på hotellet:p

Ellers er jeg veldig glad i alle fordelene Hilton Honors gir:

[ATTACH]137121[/ATTACH]

Ohh yeah! Diamond member (y)

post-23074-14440974635696_thumb.jpg

Veldig glad i fordelene man får på Hilton hvis man er en legit bro (Hhonors gold etc). Executive lounge med free wine, beer and snacks. Lett mat. I istanbul hadde de sesampanert kyllingtenders. Proteinfest.

Det må være gratis internett uten hassle som timer ut hele tiden og med høy, stabil hastighet. Nytt og fresht. Bemanning unødvendig, godt med stikkontakter, ladekabler til smarttelefoner/tablets, stille. Alt fungerer. Vært på mange hoteller hvor smårusk ikke har fungerts skikkelig. Skikkelig proteinfest av en frokost. Vært på noen hoteller (spesielt i USA) med karborama til frokost. Not a single gram of brotein.

Greit treningsutstyr er digg. Ellers kan det i noen tilfeller være greit med cutting edge løsninger som ubemannede mikrorom etc. spørs litt på formålet med reisen. En annen ting som er fy fy er dobbeltsenger som bare er to enkeltsenger. Sov på hm...tror det var First Hotel et eller annet nede i sentrum (ikke Grims Grenka men den andre, er det Millenium?) og der delte sengen seg som Moses ved rødehavet da jeg rullet meg mot midten i søvne. Hver seng veide jo 2 kilo så gikk rett i parketten. Fett måte å våkne på.

Ja, det er millenium som er det andre first hotellet i oslo sentrum :)

Skikkeleg eggerøre og bacon. Dvs ikkje slapt bacon og eggepulver.

Ok internett, ikkje glatte fliser på badet, plass rundt driteren slik at ein ikkje sit oppetter veggen, ein roleg bar med eit godt utvalg av skikkeleg, brunt brennevin. Dvs whisky og Cognac.

Annonse

Skikkeleg eggerøre og bacon. Dvs ikkje slapt bacon og eggepulver.

Ok internett, ikkje glatte fliser på badet, plass rundt driteren slik at ein ikkje sit oppetter veggen, ein roleg bar med eit godt utvalg av skikkeleg, brunt brennevin. Dvs whisky og Cognac.

+1 på egg og bacon.

Angående dassen så hadde mitt siste hotellrom så lite toalett at jeg ikke kunne lukke døra om jeg skulle drite. Not amused.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...