Gå til innhold

Studentøkonomi og kosthold


elpistolero

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mager kesam bare sniker seg oppover og oppover i pris :( Var nede på 15kr og noe smått, nå noen mnd senere er 16.90kr det billigste jeg har funnet, da på rimi.

Frosne blåbær er veldig billig på kiwi og rema 1000 :)

Tror ikke jeg har rimi i nærheten :( Minuset med å bo på en liten plass..!

Var innom coop obs på tirsdagen, da hadde de bringebær i beger på 125g til 15kr :D ferske bær er best :love: ellers går det i frosne blåbær, tror det er 8-9 kr posen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på det er ganske mye å spare på å kjøpe First Price egg på Kiwi VS de vanlige pakningene på de andre butikkene.

Ris kjøper du selvsagt en 3-5 kg pose på Rema 1000. Koster vel rundt kr 30. Så sant du ikke finner noe rimeligere da.

Havregryn.

Proteinpulver.

Tror det er mye å spare på å kjøpe grønnsaker på innvandrerbutikker, men har vært dårlig på dette selv. La merke til at de hadde avocado for kr 2 per stk sist jeg gikk forbi. Det er jo gratis sammenlignet med kr 20 eller hva faen det er på butikk.

Drikker du kaffe? I så fall lønner det seg å kjøpe kartonger/bokser med 5 i gangen eller hva pokker det var.

Joker har faktisk av og til en del gode ukestilbud. En gang hadde de halv pris på kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...