Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er kanskje et utrolig dumt spørsmål, men når man legger på seg muskler, er det mulig at de popper frem helt plutselig eller bygger de seg sakte, men sikkert opp? Jeg har trent bra i det siste og det føles ut som de har poppet frem. Vekten går også plutselig opp med raske napp. Det har jo kanskje noe med vannet i kroppen å gjøre, men. Har ikke trent så bra før som det jeg har gjort nå i det siste. Har trent av og på i perioder siden 2011.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28055-muskler-som-popper-frem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Du vil alltid se litt større ut rett etter trening, hvis det var da du mente det popper fram. Det kalles for "pump". Så forsvinner de igjen. Over tid vokser de litt. Plutselig blir du hekta og ønsker at de skulle vokst fortere likevel. Men det gjør de ikke, fordi vi jenter er små uansett :)

Hvis du mente over tid / utenom trening: Har du lav fett% vil resultatene synes raskere. Men du trenger ikke være redd for å bli svær.

Gjest QueenWinther

Kan jo hende at du plutselig legger merke til det? Da jeg begynte med styrke syntes jeg også at musklene poppet frem - for plutselig en dag ser man seg selv i speilet og blir overrasket over at det har skjedd så mye, haha. Keep it going - som Steph sier, etterhvert skulle du ønske at det gikk raskere. (:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...