Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vurderer å begynne med no xplode 2.0..? Er det noen som har testet dette og har fått virkninger? Er såpass dyrt at jeg ikke gidder å kjøpe det viss det ikek hjelper noe.

post-28094-1444096961135_thumb.png

Fortsetter under...

Skrevet
Har prøvd den, og merket NADA NIKS! Selv 3 scoops på tom mage gav meg ingenting annet enn vann med saftsmak. Bruk heller pengene på helmelk <3 du..

hmm.. Du er en av de første jeg har sett som ikke har merket noe.. :/

Annonse

Skrevet

Jeg har prøvd dette noen ganger, også økt med antall scoops. Merker heller ingenting av dette, så form in del var dette bortkastede penger og veldig dyr "saft"

Skrevet

Eneste som er bra med PWO er at med en gang jeg drikker det, så assosieres smaken med at jeg skal trene, og blir deretter mentalt gira. PWO'et i seg selv er totalt ubrukelig. Eneste grunnen til at jeg bruker PWO ;) Kjøp et stort lass med creatine complete extreme i stedet, billigere og samme mølja.

Skrevet
Eneste som er bra med PWO er at med en gang jeg drikker det, så assosieres smaken med at jeg skal trene, og blir deretter mentalt gira. PWO'et i seg selv er totalt ubrukelig. Eneste grunnen til at jeg bruker PWO ;) Kjøp et stort lass med creatine complete extreme i stedet, billigere og samme mølja.

x2

For mye stim ifra jack3d/craze/fuckedup osv osv gjør meg bare søvnløs.

Noe du kan ha nytte av er evt coffein, bcaa,kreatin, beta alanin... Så creatine complete extreme fra SN er faktisk et ganske bra produkt. Samtidig slipper du å bli så jævla hypa av drittstoffene..

Annonse

Skrevet
2 Gull tips:

1: Spis mat, mye mat.

2. Kjøp Fres. Masse koffein, gir masse energi, og koster ingenting :)

Den Fres med kirsebær er så goood :love: Blander alltid ut 2 stk i en svær flaske og drikker imens jeg danser. Så utrolig deilig smak :wacky:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...