Gå til innhold

simon2013

Medlemmer
  • Innholdsteller

    59
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av simon2013

  1. Hei, lurer på om det er noe forskjell med tanke på effekt ol. med å trene 06:00 på morgene for så å spise og gå på skolen. Er det noe problem å trene styrke så tidelig på morgenen. Står opp ca. 05:30.
  2. Jeg er en gutt på 15 år som har trent ca. 1 år. Jeg har trent markløft en god stund og når jeg trente idag fikk jeg smerter i nedrerygg på slutten av økten. Hva bør jeg gjøre for å lindre dette?
  3. Jeg har på diett nå så maten er sånn den skal være. Har også treningsprogram spesial laget for meg så tror ikke det er noe problem
  4. Skal kjøpe meg bcaa for å få max utbytte av treningen og få bedre restuitisjon. Noen tips til rimelige bcaa´s som gjør jobben? takk på forhånd
  5. Hei, vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne men.. Jeg holder på å kjøpe meg arm wrist men vetikke hva som er best til best pris osv.. Så viss noen av dere har noen dere er fårnøyde med kan dete være så snille og si hva dem heter og prisen så hadde det vært kjempeflott.
  6. hmm.. Du er en av de første jeg har sett som ikke har merket noe.. :/
  7. takk, du vet vell ikke hvor lenge tilbudet varer?
  8. hei vurderer å begynne med no xplode 2.0..? Er det noen som har testet dette og har fått virkninger? Er såpass dyrt at jeg ikke gidder å kjøpe det viss det ikek hjelper noe.
  9. Vet desverre ikke gram protein osv.. men jeg spiser ca. dette hver dag: frokost- 2 kokte egg + glass med melk lunsj- 2 skiver med salami middag - kylling, fisk, kjøtt ca. 150g kylling og 150g ris og litt grønnsaker når jeg spiser kylling. kvelds: 2-3 egg + frukt eller skiver. Helg: litt snop + brus
  10. Beklager beskrev ikke nok. Jeg er ca. 165 høy og er 15 år. Jeg har et mål om å bli sterke og få mer markerte muskler. Jeg spiser 4-5 måltider om dagen.
  11. Hei, jeg begynte å trene for 3 uker siden og begynte også å bruke kreatin da. Jeg trodde jeg kom til å gå opp ett par kilo på noen uker men jeg har gått ned? Jeg vil også nevne at jeg har begynt å spise mye sunnere. Så har dette noe med saken og er det posetiv at jeg har gått ned?
  12. Hei, jeg er en gutt på 15 år som elsker å trene. Jeg har trent i ca. 1 år. Nå vil jeg begynne med et skikkelig treninsprogram. Jeg spiser sunt hver dag, kanskje litt snacks på lørdagen. Jeg vil prøve å bygge på litt muskler før sommeren starter. Jeg vil fokusere mest på armer, bryst og mage. Tusen takk til di som har tips, treningsprogram og øvelser som funker fint!
  13. Fordi jeg begynte idag og det er vanelig og ta 20 gram til dagen den første uken!
  14. Nå sitter jeg oppe sent og har veldig veldig veldig vondt i magen. Jeg tok kreatin klokken: 15:30 og klokken 21:00 (5 gram begge gangene så 10gram til sammen) Er det normalt å få så sykt vondt i magen av det? Jeg har tatt parasett for 1 time siden men det har ikke hjulpet enda... :cry:
  15. Hei, jeg skal begynne med kreatin nå og gjør følgende: 1 uke- 20gram hver dag etter den uken - 5 gram til dagen. Hvordan høres dette ut?
  16. Jeg er en gutt på 15 år som trener styrke 3-4 ganger i uken og fotball 3 ganger i uken. Jeg føler musklene har stoppet opp å våkse så jeg vurderer kreatin og proteinpulver. Jeg har proteinfabrikkens kreatin og vurderer å kjøpe protein pulver fra dem. Hvor mye forskjell vil jeg merke til sommeren starter?
  17. ja men tenker når du tygger så dannes det saft i munnen... det kunne jo vert usunt for alt jeg vet
  18. Hei, jeg ELSKER tyggis over alt og lurer på om det er usunt eller noe sånt? Jeg svelger dem ikke
  19. Noen som har noen smootie oppskrifter som er sunne?
  20. Hvordan vet jeg hva som er sant når noen plasser står det at jeg skal ta det 4 ganger til dagen og noen plasser står det 1 gang til dagen osv..
×
×
  • Opprett ny...