Gå til innhold

OL 2014


Nikko21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg satt og så til Kim Yu-Na gjorde sitt... Men jeg sitter med samma irritasjon som under "jenteturn"... De sier jo konstant at "hun er så ung, et stort talent" og alt det der... men standarden er omtrent at du er 15 år gammel...

Jeg er lite glad i at det er standarden at utøvere er så unge, fremfor ett eksepsjonelt talent eksempelvis slik som Ayumu Hirano i halfpipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så til Kim Yu-Na gjorde sitt... Men jeg sitter med samma irritasjon som under "jenteturn"... De sier jo konstant at "hun er så ung, et stort talent" og alt det der... men standarden er omtrent at du er 15 år gammel...

Jeg er lite glad i at det er standarden at utøvere er så unge, fremfor ett eksepsjonelt talent eksempelvis slik som Ayumu Hirano i halfpipe.

Ja, det er synd at de skal være så unge, og at når man er 25+ er det liksom på tide og pensjonere seg fra sporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg griner hver gang Norge tar medalje i langrenn og skiskyting, haha :p Men det er jo så gøy, og programmet over distansene ble klistret opp på stue-veggen lenge før OL. Det gjelder å prioritere ;)

Hadde den samtalen her på facebook, med hu jeg bor med, etter andreskytinga til Tiril

"nå sir mæ at du sjer OL du og?"

- Kaaaaaanskje :p

"haha, hørt et lite brøl etter sist skyting :p "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...