Gå til innhold

Hvordan bli brun?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Betakarotenene man får kjøpt i Norge er bare tull for min del hvert fall, altfor svake! Kjøpte noen i Polen, da jeg levde på de samt tok sol så var jeg veldig brun :D Men så har jeg flaks da, blir kjempefort brun, men mister det like fort... Til tross for at jeg er født ginger blitt blondine (naturlig) og har litt fregner i ansiktet, men igjen så blir jeg heller aldri solbrent selv om jeg aldri bruker solkrem...

Men de betakarotentablettene du får kjøpt her i Norge kan du bare ta fler av hver dag (jeg tar 3stk), ikke noe farlig mener nå jeg, siden dosen som er lovlig i sverige er mye høyere og ja, jeg følger svenske regler :p

Betakarotenene man får kjøpt i Norge er bare tull for min del hvert fall, altfor svake! Kjøpte noen i Polen, da jeg levde på de samt tok sol så var jeg veldig brun :D Men så har jeg flaks da, blir kjempefort brun, men mister det like fort... Til tross for at jeg er født ginger blitt blondine (naturlig) og har litt fregner i ansiktet, men igjen så blir jeg heller aldri solbrent selv om jeg aldri bruker solkrem...

Men de betakarotentablettene du får kjøpt her i Norge kan du bare ta fler av hver dag (jeg tar 3stk), ikke noe farlig mener nå jeg, siden dosen som er lovlig i sverige er mye høyere og ja, jeg følger svenske regler :p

Norsk utgave= Rææææææl :D I forhold t de svenske :thumbsup:

Annonse

Jeg skal prøve å få litt farge før sommeren. Har ikke solt meg skikkelig på mange år, så jeg blir bare grå eller rød... :S Men skal visst bare være å venne kroppen til det så den begynner å produsere pigmenter igjen :)

JEg ble alltid bare røøøøøøøøøøøøøøøøøøød og brun kun etter 2,3 uker i syden.. :p Så: betakaroten oppladning nå i 2 somre.. FAB sier jeg bare!! Brun som FY :thumbsup:

Glemte å nevne at jeg har alltid vært ute å reist hele livet siden jeg var baby, så har kanskje noe med saken å gjøre at huden min er vant til det ? i dunno... :p

Takker!

Da har jeg skrevet mail til han og krysser fingrene for at jeg snart får skikkelig betakaroten:D

Spør etter twinlabs megabetakaroten, 50 mg : ) Evt 25 mg om d finnes.. Finnes en variant som heter Betasol fra Self Omninutrition, men jeg likte ikke den personlig.. mye ekstra blandet i, og den fra twinlab SER du er dypt orange pulver! ;)

Sendte ham en mail jeg også...Sjekket om de hadde skikkelig dose med rød solhatt også samtidig :)

Han skaffer det meste om han ikke allerede har der.. jeg maser på ham om multivitaminer som tydeligen ingen andre kjøper omtrent, og han tar inn så jeg får kjøpt :D Bra mann!!

Spør etter twinlabs megabetakaroten, 50 mg : ) Evt 25 mg om d finnes.. Finnes en variant som heter Betasol fra Self Omninutrition, men jeg likte ikke den personlig.. mye ekstra blandet i, og den fra twinlab SER du er dypt orange pulver! ;)

Litt om den du anbefaler: http://www.vitapost.se/sv/artiklar/twinlab-mega-betakaroten-30-kapslar.html

Annonse

Det er den jeg bruker.. pleier å lade opp med en sånn hver dag i minst 1 mnd før sydentur el soling om sommeren.. men nå kjører jeg det sporadisk ellers også, ser forskjell :)

Forbaska østlendinger/folk som bor nærmt grensen. Bor i Bergen/Sogndal. Ikke akkurat en "liten" tur bare for å handle!

Kanskje jeg må få lagd en avtale med familie fra oslo ang "importering" !:p

kan stikke og kjøpe for deg hvis du vil jeg, bor bare 25min fra grensa..

ALT som kan stoppe aldringsprosessen, rynker og frie radikaler :BRING IT!!! :D

De skal være noe av det beste og reneste på markedet. De er til og med "vegan safe" ;) Jeg tar en multivit og en multimineral om dagen. Tror de er hakket mer potente enn de norske, og greit at ting går gradvis ut i systemet. I hvert de vannløselige vitaminene

De skal være noe av det beste og reneste på markedet. De er til og med "vegan safe" ;) Jeg tar en multivit og en multimineral om dagen. Tror de er hakket mer potente enn de norske, og greit at ting går gradvis ut i systemet. I hvert de vannløselige vitaminene

Mine er fra Max Muscle Sports nutrition, også sustained release.. OG spirulina,chlorella og aloe vera.. Multivit og mineral i ett denne :) Men er jo iferd med å få en ny favoritt med Iherb.com da... bestilt kollagen derfra nå, DET er ihvertfall kommet for å bli!! :thumbsup:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...