Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trener med 80-85 i benk. Men på grunn av en dårlig rygg blir d veldig lite mark og bøy.

Noen grunn til at du har en dårlig rygg? Skader? Hvis smerter hvor er de lokalisert?

Du kan jo ta å se på PHAT? Da får du fokusert på styrke og muskelvekst. :)

Noen grunn til at du har en dårlig rygg? Skader? Hvis smerter hvor er de lokalisert?

Du kan jo ta å se på PHAT? Da får du fokusert på styrke og muskelvekst. :)

...Samt en høyere frekvens :thumbsup:

Hei:-)Trenger noen gode råd . Trent i ett par år, har stagnert nå så jeg føler at d er på tide med ett nytt program .har trent 2 muskelgrupper på hver trening med 10 til 12 rep. Og 3-4 sett. Bryst/triceps. Rygg/ biceps og bein/skuldre.

Å trene gjennom kroppen en gang i uka, 10-12rep over 3-4set er oppskriften på stagnasjon

Annonse

Det er fortsatt en gang for lite :)

Bullshitt. 2 ganger i uka holder som regel i massevis. Er så sjukt lei alle som sier at fullkropp 3 ganger i uka er nøkkelen til suksess. 2 ganger med skikkelig intensitet holder lenge og en del som respondere bedre på det, og liker det mye bedre og. Bare fordi du syntes det er digg så betyr ikke det at det er fasiten. Ingenting som heter at du MÅ gjøre slik i treningsverden. Kom gjerne med forslaget om 3 ganger i uka men ikke si at det må være sånn :)

Til trådstarter:

Hva med å prøve tyngre vekter å færre reps en periode? du sier du har kjørt 10-12 reps lenge nå, gå opp på vekter å ned i repetisjoner, 4-8 å kjør knallhardt!

Bullshitt. 2 ganger i uka holder som regel i massevis. Er så sjukt lei alle som sier at fullkropp 3 ganger i uka er nøkkelen til suksess. 2 ganger med skikkelig intensitet holder lenge og en del som respondere bedre på det, og liker det mye bedre og. Bare fordi du syntes det er digg så betyr ikke det at det er fasiten. Ingenting som heter at du MÅ gjøre slik i treningsverden. Kom gjerne med forslaget om 3 ganger i uka men ikke si at det må være sånn :)

[ATTACH]129005[/ATTACH]

post-154-1444096660822_thumb.jpg

Det er fortsatt en gang for lite :)

For lite for...?

[ATTACH]129005[/ATTACH]

Tror det hadde vært mer opplysende og for eksempel linke til faktiske studier enn det der.

Jeg er eventuelt enig i at økt frekvens ofte er fordelaktig, men det er ikke nødvendigvis det eneste riktige.

3 ganger holder jeg meg unna.det med prolaps og slitasje har jeg hatt veldig lenge.hva d kommer av vet jeg ikke.heller ikke ryggspesialisten.

Kjipt med ryggplager...prøver du å trene ryggen? har du eget opplegg fra ryggspesialisten eller hva? Kjedlig å ikke få trent rygg skikkelig da :(

Annonse

Kjipt med ryggplager...prøver du å trene ryggen? har du eget opplegg fra ryggspesialisten eller hva? Kjedlig å ikke få trent rygg skikkelig da :(

Ikke noe kjekt.trener rygg som nedtrekk, roing og litt fra spesialisten:-) så litt rygg trener jeg:-)

Å trene hver muskel tre ganger pr uke er ikke fasit på fremgang.

Påstanden holder ikke vann i det hele tatt, to ganger i uka skal være rikelig. Men ta rådet med å øke vekt med færre rep en periode.

Men vær obs på ryggen. Ingen grunn til å dra på seg ubotelig skade .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...