Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tips til hvordan få i seg nok proteiner uten proteintilskudd når du går på lav karbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kylling? div kjøtt? fisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 hei jeg trener styrke 5-6 ganger i uken og skal ha i meg 180g proteiner. Jeg vil nå gå vekk fra proteintilskudd fordi det gir mye indre fett. ( fett rundt organer). Noen som har noen tips på hva som gir mye proteiner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 kylling, biff, svin, egg, fisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solberg91 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Se posten til Ina. I tillegg har man jo Cottage cheese, Kesam, eggehviter mm. Er massevis av matvarer med høyt protein innhold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kan du forklare hvorfor proteintilskudd gir fett rundt organene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 jeg spiser nå følgende 200g kylling 200g brokoli 5dl melk 400g havregrøt 170g makrell i tomat 200g cottage cheese 3 egg 1 yoghurt 1 mango 1 banan 1 apelsin og 10 tranebær 10 bringebær 1 avocado Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 hei jeg trener styrke 5-6 ganger i uken og skal ha i meg 180g proteiner. Jeg vil nå gå vekk fra proteintilskudd fordi det gir mye indre fett. ( fett rundt organer). Noen som har noen tips på hva som gir mye proteiner? Den her må du nesten utdype altså... OhMickey 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Kan du forklare hvorfor proteintilskudd gir fett rundt organene? nei jeg kan ikke forklare det. Men jeg har testet meg før jeg startet med proteintilskudd og det viser at ved og ta dette tilskuddet før og etter trening så har jeg hatt en økning i fettet rundt indreorganer. Jeg har hatt en økning på nesten 1,5 kg på 6 månder. Jeg skal nå prøve å kutte det ut igjen i 3 månder for å se om fetter rundt indre organer vil gå vekk /ned ved å ikke ta tilskuddet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Ok. Jeg håper du er klar over at en slik måte å "teste" det på umulig kan enten bekrefte eller avkrefte din teori? Broseidon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 I call bullshit! No offence... At du har sett en endring i fett rundt indre organer på 1,5 kg på seks måneder på en tanita vekt eller via en in-body scan gjør det ikke sant. Solberg91, ThereseHag, malenesofie og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopperen24 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg vil nå gå vekk fra proteintilskudd fordi det gir mye indre fett. ( fett rundt organer). Du er kanskje den kuleste personen jeg har møtt (/lest?) Stigipigi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg er ikke i mot tilskudd :-). jMen når de har testet 100 vis av personer som tar proteintilskudd og alle har en høy verdi av fett på indreorganer så må det jo ligg noe i det. De som ikke tar tilskudd av proteiner har lite eller nesten ikke noe fett rundt indre organer. Jeg ønsker nå og test ut denne teorien selv. Så jeg må få proteinen fra andre plasser ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg er ikke i mot tilskudd . jMen når de har testet 100 vis av personer som tar proteintilskudd og alle har en høy verdi av fett på indreorganer så må det jo ligg noe i det. De som ikke tar tilskudd av proteiner har lite eller nesten ikke noe fett rundt indre organer. Jeg ønsker nå og test ut denne teorien selv. Så jeg må få proteinen fra andre plasser ;-) Kilde, takk? Det er liksom ikke en påstand du bare kan slenge rundt deg. Men, uansett, som sagt tidligere, det er helt umulig for deg å teste ut teorien selv, men såpass innsikt regner jeg med at du har? Broseidon og TEW 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 har ikke noen kilder å komme med som jeg kan legge ut her. Det er under forskning men på ett lite plan. Men nå er ikke jeg så A4 at jeg må ha alt forsket på. Jeg spiser slik jeg pleier og snob og brus er ikke lov. Så om jeg ser at å gå vekk fra proteintilskudd vil gi en nedgang på fett rundt indreorganer så er det godt nok for meg :-). Men nå var jo heller ikke dette tema. Tema er god proteinrik mat for de som ikke skal ha ris, pasta, brød og poteter. Men jeg synes det er rart når flere personer spiser sunt og bra + tilskudd har høy innhold av fett rundt organer og personer som spiser ca det samme har nesten ikke fett rundt indreorganer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Om det er så har nok disse 100 testede menneskene også spist overdrevent mye annen mat, og dermed lagt på seg - det har nok ikke noe å gjøre med at de også får proteiner gjennom tilskudd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 On topic; når du spiser lavkarb burde det være veldig enkelt å få i seg masse protein, rett og slett fordi du har "eliminert" en hel del av det som er vanlig å spise. Så svaret blir vel alt uten karb? Ser det er mange gode eksempler før i tråden, kjøtt, fisk, nøtter, bønner/linser etc etc. Det siste du skriver klarer jeg ikke å forholde meg til, i og med at det bare er noe tilfeldig du skriver, uten kilder, og det finnes ikke troverdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 en ting er å legge på seg fett på utsiden :-) det er noe helt aent når du legger på deg fett på innsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseHag Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 en ting er å legge på seg fett på utsiden det er noe helt aent når du legger på deg fett på innsiden. Vær så snill. Stopp. Du har ingen holdepunkter for å skrive det du skriver. fitflyer, AuroraMarie og malenesofie 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stigipigi Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 On topic; når du spiser lavkarb burde det være veldig enkelt å få i seg masse protein, rett og slett fordi du har "eliminert" en hel del av det som er vanlig å spise. Så svaret blir vel alt uten karb? Ser det er mange gode eksempler før i tråden, kjøtt, fisk, nøtter, bønner/linser etc etc. Det siste du skriver klarer jeg ikke å forholde meg til, i og med at det bare er noe tilfeldig du skriver, uten kilder, og det finnes ikke troverdig. Jeg sier ikke at det er slik eller slik. men jeg skal selv prøve å gå vekk fra tilskudd for en periode for å se om det har noe å si oss meg. Jeg er selv for å bruke tilskudd for å oppnå resultater på trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.