Simen84 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Overskriften sier vel alt, kortfortalt begynner jeg bli litt små feit, noe jeg ikke trives med. Har planer om gå på diet en periode slik at jeg kan bli lean og fin igjenJ Skal ha ett fornuftig kcal underskudd. Bør man modifisere treningen mye? Kjører 4 økter (Dietmar) med bøy i uka og to med mark, så tror jeg skal holde unna cardioen mtp restitusjonen. Noen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er ikke alle styrkeløftere feite? Kjør på som før, i den grad du klarer. Dovendyret 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Du merker det selv på kroppen. Du kan prøve deg frem og ha et lite underskudd. Regner med at du ikke har et stevne i nærmeste fremtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Broseidon Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Train like a powerlifter, eat like a bodybuilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders85 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har kjørt dietmar mengde og oppkjøring på diett tidligere i år. Min erfaring er at det fungerer dårlig når du nærmer deg slutten på dietten. Jeg mistet en del styrke da og klarte ikke å opprettholde intensiteten på oppkjøringen. I retrospekt så vil jeg nok velge et autoreguleringsopplegg når man begynner å komme lavt på kaloriene. Jeg gjennomførte en mengdesyklus tidligere i dietten da jeg fremdeles lå ganske høyt på kcal og det gikk helt fint. Negativ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HmKleiva Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=156380183 -Aldri følt meg så bra som etter at eg satt opp skikkelig kosthold etter denne tråden. Og har prøvd en del! Alt fra dirty bulks på 5-6000kcal til kylling og ris only Broseidon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simen84 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indiska Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Dietmar og diett hører i utgangspunktet ikke sammen, men det er ikke umulig heller. Programmet må tilpasses målvekten, slik at du ikke øker 1RM med f.eks 5kg mens kroppsvekten skal ned 10kg i samme periode - det kan bli veien inn i veggen. Ville lagt meg på vedlikehold og latt vekten gå sakte nedover, eventuelt også økt hverdagsaktiviteten der det er mulig, også justere innenfor prosentene på programmet etter hvordan energinivået er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simen84 Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 ikkesant Indiska, det tenker jeg også!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Negativ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det tok meg 12-13 år å oppdage at dietten har veldig mye mindre å si enn man tror, med mindre man skal prøve å gå ned for å klare en vektklasse, og da lønner det seg å gjøre det så sakte som mulig for å hindre styrketap . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 På korte dietter ville jeg forsåvidt anbefalt alt og alle å droppe alt av støtte og isolasjonsøvelser. Om du ikke vil kjenne på innerste helvete da. Om det skulle bli for vanskelig, så har man alltids: Snufs Negativ: Mindre å si for hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Negativ Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 På korte dietter ville jeg forsåvidt anbefalt alt og alle å droppe alt av støtte og isolasjonsøvelser. Om du ikke vil kjenne på innerste helvete da. Negativ: Mindre å si for hva? For styrken. Jeg gikk ned fra 113 til 90kg BW over et drøyt år og kom ut av det med en råbenk som gikk fra 202.5kg (tungt) til 200kg (lett). Gikk egentlig bare lei av å spise, så jeg har ingen kontroll over hvor mye jeg spiste annet enn at det var langt mindre enn tidligere. Før spiste jeg "middag" 6-7x daglig, gjerne 1.2kg kjøttdeig om dagen feks. Nå spiser jeg IF kl.12-21 med 3 måltider bestående av 3x100g proteinpulver og litt nøtter og salat til lunch og pasta til kvelds. Kanskje en ibericogris med manchego-ost etter jobb. Så lat er jeg. Det fungerer veldig bra, var like over 1 siffer fettprosent i sommer. Poenget er at det er ikke nødvendig å finregne på makroer etc, det er min erfaring. Stresset det bidrar med langt overgår gevinsten ved slikt pedanteri. Én ting er at jeg tidligere har aktivt PRØVD å gå ned i vekt på noen få mnder ved å kutte 1000kCal til 2500ish, og da har alltid styrken forsvunnet veldig raskt. 1-1.5kg i mnd ser ut til å være max vekttap for meg om jeg ikke skal bli svekling. Tamadeus, Simen84 og olveh 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valan Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 For styrken. Jeg gikk ned fra 113 til 90kg BW over et drøyt år og kom ut av det med en råbenk som gikk fra 202.5kg (tungt) til 200kg (lett). Gikk egentlig bare lei av å spise, så jeg har ingen kontroll over hvor mye jeg spiste annet enn at det var langt mindre enn tidligere. Før spiste jeg "middag" 6-7x daglig, gjerne 1.2kg kjøttdeig om dagen feks. Nå spiser jeg IF kl.12-21 med 3 måltider bestående av 3x100g proteinpulver og litt nøtter og salat til lunch og pasta til kvelds. Kanskje en ibericogris med manchego-ost etter jobb. Så lat er jeg. Det fungerer veldig bra, var like over 1 siffer fettprosent i sommer. Poenget er at det er ikke nødvendig å finregne på makroer etc, det er min erfaring. Stresset det bidrar med langt overgår gevinsten ved slikt pedanteri. Én ting er at jeg tidligere har aktivt PRØVD å gå ned i vekt på noen få mnder ved å kutte 1000kCal til 2500ish, og da har alltid styrken forsvunnet veldig raskt. 1-1.5kg i mnd ser ut til å være max vekttap for meg om jeg ikke skal bli svekling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.