Gå til innhold

Chin-Ups


Liebas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjør på med isolerende øvelser på biceps, du vil bygge biceps så da bør du kjøre mange reps 12-15 om gangen og kjør dropset på slutten :-)

Jeg liker personlig og ha 4 øvelser på biceps og kjøre skikkelig dropset på slutten,finn deg en treningspartner som kan hjelpe deg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke minimum 6 reps, Tren 8 - 12 repetisjoner for hypertrofi i musklen, altså for og bygge muskulatur. Jeg kjører 12-15 reps for og få litt utholdenhet i musklene. Og husk og altid øk belastningsmengden, du må hele tiden være proggressiv og løfte mer totalt sett for og vokse :-)

Du finner mange fine guider for og byge gmuskelmasse/volum hvis du googler litt ^^ Søk litt rundt og utførsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minimum 6 reps, Tren 8 - 12 repetisjoner for hypertrofi i musklen, altså for og bygge muskulatur. Jeg kjører 12-15 reps for og få litt utholdenhet i musklene. Og husk og altid øk belastningsmengden, du må hele tiden være proggressiv og løfte mer totalt sett for og vokse :)

Du finner mange fine guider for og byge gmuskelmasse/volum hvis du googler litt ^^ Søk litt rundt og utførsk

takk skal du ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Chinups bygger bra styrke i rygg og armer slik at du kan bruke vekter tunge nok til at du faktisk bygger muskler av å trene isolasjonsøvelser.

Men alene er det ikke den beste bicepsbyggeren med mindre du er et talent som får store biceps uansett hva du gjør. Jeg hadde 1RM med 52,5 kg ekstra og 12 RM med 20 kg ekstra på 95 kg kroppsvekt for en stund siden, men hadde fortsatt veldig moderat størrelse på biceps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...