Jump to content

Liebas

Members
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

About Liebas

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/01/1998
  1. Okey, jeg skjønner ikke helt programmet for noen steder står det at jeg skal ta pull ups osv og noen steder står det noe som visstnok kalles clean and press :S kunne du vennligst skrivd ned det programmet jeg skal følge takk
  2. tenker jeg da starter på SS programmet men bare lurer på noe Workout AWorkout B 3x5 Squat 3x5 Press 1x5 Deadlift 3x5 Squat 3x5 Bench Press 1x5 Deadlift det står på workout A press, hva er det for noe? og går det greit om jeg på mandagene og fredagene slengte med en øvelse for biceps og en for triceps? og på tirsdager har jeg fast kondisjonsdag som pleier å være en topptur eller noe, går det uttover programmet?
  3. anbefaler du greyskull eller SS for meg?
  4. fant også et program som heter Greyskull LP var visst nesten likt som SS bare med litt mer fokus på overkropp tror det blir den, noen tips?
  5. fant denne varienten her på nettet, tror dere den hadde vært bra for en nybegynner? «Gunnars bastard-variant av Starting Strength»: Treningsøkt A: Knebøy 3 x 5 reps Militærpress 3 x 5 reps Chins 3 x max reps (heng på vekt om du klarer flere enn 15 reps) Dips 3 x 8 reps (heng på vekt om nødvendig) Stående tåhev 3 x 12 reps Mage 3 sett Treningsøkt B: Knebøy 3 x 5 reps Benkpress 3 x 5 reps Pendlay rows 3 x 8 reps Sidehev 3 x 12 reps Bicepscurls med stang 3 x 12 reps Mage 3 sett + Markløft 1 x 5 reps, èn dag i uka. Kilde: Kalibergym.no
  6. Okey, har du noen råd og tips til starting strength? evt. hvor mange kcal jeg burde ligge i overskudd? er 1,76 høy og 81 kilo, endel fett og litt muskler og lurer også på om armene mine vil vokse med starting strength? det er jo ikke noe biceps eller triceps trening der
  7. Hei, har nå trent nybegynnerprogrammet en stund og har fått bra fremgang. jeg begynner å bli litt lei av programmet å lurte på å bytte til et annet. De programmene jeg kikket litt på er Starting Strength og 5x5. Anbefaler dere meg å bytte til en av disse? isåfall hvilke? eller burde jeg fortsette med nybegynnerprogrammet. hvilket av programmene tror dere jeg kan få mest nytte av? Takk for svar
  8. Heisann, har nå trent nybegynnerprogrammet en good stund og merker gode resultater ! det eneste jeg mangler er å få på plass et kosthold. nå for tiden spiser jeg helt vanlig mat som f.eks brødskive med gulost og skinke til frokost og lunsj også spiser jeg middag som mamma lager og litt til kvelds, jeg spiser selvfølgelig litt godteri i helga men aldri i ukedagene. jeg drikker heller ikke noe særlig med brus men det går mest i vann. Er forresten 16 år 176høy og på 83 kg nå. Det jeg hgjerne vil ha hjelp til er å lære hva jeg kan spise til de forskjellige tidene, ville vært kjempe takknemlig om noen kunne skriv opp 2-3 forskjellige ting jeg kunne hatt til frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds. målet er selvfølgelig å bygge muskler
  9. Okey åssen regner man egentlig ut hvor mange kcal man trenger i løpet av en dag?
  10. okey, da drøyer jeg litt bare lurer på noe, er ganske naturlig stor ( ikke direkte tjukk men har litt fett ). burde jeg ligge i overskudd eller underskudd for å bygge muskler samtidiig som jeg ikke får mer fett?
  11. okey, tenker jeg starter med en bøtte proteinpulver og kreatin. tar tran hverdag og spiser ganske så sunt
  12. okey, så da begynner jeg med litt proteinpulver da
  13. Hei har nå trent i c.a. 1,5 måned og lurer litt på om det er noen kosttilskudd som er anbefalt for en nybegynner målet er jo selvfølgelig muskelvekst
  14. okey, har du noe forslag til hvor jeg kan finne en gratis matplan? )
  15. Hallo. i c.a 2 måneder har jeg gått på adhd medisinen ritalin for å konsentrere meg mer på skolen osv. er det noen her inne som går på medisin eller som evt. har vært borti det og vet om det kan påvirke treningen?. et par av de mest vanlige bivirkningene å få er jo søvnmangel og lite matlyst. har merket disse bivirkningene da jeg sliter veldig med å sovne og når jeg først sovner så drømmer jeg veldig masse. i tillegg har jeg NULL matlyst om morgenen så merker jeg blir veldig slapp og presterer dårligere på trening. sånn til vanlig pleier jeg å ha lite energi på grunn av at jeg spiser dårlig og at det er først om kvelden når virkningen går vekk at matlysten kommer og jeg spiser som en hest. er det noen som har noen råd? alt av forslag og svar blir satt stor pris på
×
×
  • Create New...