Gå til innhold

dag 1 av PSFM


Nikamari

Anbefalte innlegg

Hei! startet med psfm idag, og skal følge dietten i 3 uker fremover.

Så tenkte å loggføre hva jeg har spist idag.

Frokost: 1/2boks vanilje kesam med.fun light

Lunsj: tunfisk omelett(3 egg, litt rødløk og paprika og en spise skje mager kesam + en halv boks tunfisk )

Middag: 250g strimlet svinekjøtt, rødløk,paprika, broccoli

Kveldsmat : tunfisksalat av mager kesam

Har bestilt proteinshake så skal bytte ut frokost og kveldsmat med denne.

Hva tenker dere om dette, eventuelt hva burde jeg endre på for mest mulig fremgang? (ønsker ingen krasse kommentarer)

Hva er dine erfaringer med PSFM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Får du i deg nok proteiner på dette oppsettet? :) 250 g svinekjøtt er vel omtrentlig 40g proteiner, kesamen har vel i underkant av 10g protein per 100g, du sier ikke noe om hvor mye tunfisk du spiser? Men regn 2g proteiner per kg ønsket kroppsvekt =) (om målvekta er 60 kg, skal du ha i deg 120g proteiner per dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at du skal ta en shake istedetfor mat/magefyll. Er ikke anbefalingene å droppe shaken og heller spise mat? Så slipper du å bli sulten igjen med en gang :) Bare et tips fra meg, du gjør akkurat som du vil!

Hør hør!

På slike dietter er det essensielt at du klarer å døyve sulten mest mulig. Dette gjør du best ved å SPISE kaloriene dine. PSMF Funker superbra og er helt klart verdt å sjekke ut, men folk kan, i hvert fall i starten, synes det er tungt å skulle spise så lite kalorier. Ikke missforstå jeg er ikke i mot av bruk av proteinpulver i det hele tatt, men på ekstremdietter som psmf er det viktig å spise maten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

har testet psmf for en stund siden selv (før det begynte å ta helt av her...) og mener vel å huske at psmf er fett fra fiskeolje, karbo fra grønnsaker (at karbo bør være på et minimum, og de karboene du spiser bør komme fra grønnsaker) og masse proteiner. Så utifra den maten som står øverst her, så kan det ikke kalles psmf, det står ingenting om type tran, egg er det for mye fett i (eggeplomme) og jeg ville også tatt bort vaniljekesamen. Det er fortsatt en lavkaloridiett, men psmf er det ikke. Husk også å trene styrke, hele kroppen 2-3 dager i uka, ikke noe kardio.

http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/ denne leste jeg maaange ganger før jeg startet, anbefales å få det inn med teskje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...