Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal holde dette kort og enkelt.

Jeg er 23år, 80kg og 185cm høy. Målet mitt er å komme nærmest 90kg og helst over 85kg før januar.

Jeg spiser 3 ganger daglig(vet at jeg bør spise mer. "Jukser litt" med å spise ting som sjokolade og junk food så ofte jeg kan. Gått tom for Gainer pulver, men det skal jeg bestille. Jeg veide 72kg i starten av august, så det går jo riktig vei, men trenger rett og slett all tips jeg kan få for å gå enda fortere opp i vekt.

Jeg trener ikke nå, skal begynne igjen i januar og er heller ikke så fysisk aktiv nå for tiden.

Setter pris på alle råd om kosthold.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25712-opp-i-vekt-trenger-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Skal holde dette kort og enkelt.

Jeg er 23år, 80kg og 185cm høy. Målet mitt er å komme nærmest 90kg og helst over 85kg før januar.

Jeg spiser 3 ganger daglig(vet at jeg bør spise mer. "Jukser litt" med å spise ting som sjokolade og junk food så ofte jeg kan. Gått tom for Gainer pulver, men det skal jeg bestille. Jeg veide 72kg i starten av august, så det går jo riktig vei, men trenger rett og slett all tips jeg kan få for å gå enda fortere opp i vekt.

Jeg trener ikke nå, skal begynne igjen i januar og er heller ikke så fysisk aktiv nå for tiden.

Setter pris på alle råd om kosthold.

Du trener ikke nå, er lite i aktivitet og du vil opp i vekt? ca 5kg? Noen spesiell grunn for dette? Hadde forstått hvis du ønsket det mens du trener, men ja!

Generelt: Spis mat, masse... Egg,nøtter, melk/sjokomelk, alt med kcal = spis... Det er så "enkelt". Bare spis masse mat :)

Du trener ikke nå, er lite i aktivitet og du vil opp i vekt? ca 5kg? Noen spesiell grunn for dette? Hadde forstått hvis du ønsket det mens du trener, men ja!

Generelt: Spis mat, masse... Egg,nøtter, melk/sjokomelk, alt med kcal = spis... Det er så "enkelt". Bare spis masse mat :)

Jeg trente en god del før. Sommerkroppen var i boks, six packen var synlig... Men med vekt på ca 70-72kg så skjønte jeg at det manglet noe der :D

Mens man trener så vil jo man øke vekt ved å øke muskler og ikke ved å øke fett.

Nøtter og sjokolade spiser jeg. Skal prøve å bli flinkere og spise mer mat, men føler ikke at jeg er sulten, noensinne. Ikke lett å tvinge i seg mat.

Jeg trente en god del før. Sommerkroppen var i boks, six packen var synlig... Men med vekt på ca 70-72kg så skjønte jeg at det manglet noe der :D

Mens man trener så vil jo man øke vekt ved å øke muskler og ikke ved å øke fett.

Nøtter og sjokolade spiser jeg. Skal prøve å bli flinkere og spise mer mat, men føler ikke at jeg er sulten, noensinne. Ikke lett å tvinge i seg mat.

Men det må gjøres om du skal bli mer enn bare godt trent.;)

Mye mat er en treningssak, som alt annet. Lag deg en gigantisk smoothie som du fordeler mellom før og etter trening. Kjør 1 liter h-melk, noen spiseskjeer peanøttsmør, mager kesam, banan, kokosmelk og proteinpulver i en blender, så har du et par kalorier å smågulpe på. ;) Smaker ikke så verst heller.

Annonse

brotip of the day: 2 ss peanøttsmør (helst et med 99% peanøtter), 7dl skummet melk, 2 dl kokosmelk, 100g kornflakes, 2 bananer, og en pakke yoghurt of your taste. kan med fordel tilsettes 1-2 scoop proteinpulver om du vil investere i det :)

Hvor leste du dette? I KK? :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...