Gå til innhold

Opp i vekt, trenger tips


mysterio90

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal holde dette kort og enkelt.

Jeg er 23år, 80kg og 185cm høy. Målet mitt er å komme nærmest 90kg og helst over 85kg før januar.

Jeg spiser 3 ganger daglig(vet at jeg bør spise mer. "Jukser litt" med å spise ting som sjokolade og junk food så ofte jeg kan. Gått tom for Gainer pulver, men det skal jeg bestille. Jeg veide 72kg i starten av august, så det går jo riktig vei, men trenger rett og slett all tips jeg kan få for å gå enda fortere opp i vekt.

Jeg trener ikke nå, skal begynne igjen i januar og er heller ikke så fysisk aktiv nå for tiden.

Setter pris på alle råd om kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Skal holde dette kort og enkelt.

Jeg er 23år, 80kg og 185cm høy. Målet mitt er å komme nærmest 90kg og helst over 85kg før januar.

Jeg spiser 3 ganger daglig(vet at jeg bør spise mer. "Jukser litt" med å spise ting som sjokolade og junk food så ofte jeg kan. Gått tom for Gainer pulver, men det skal jeg bestille. Jeg veide 72kg i starten av august, så det går jo riktig vei, men trenger rett og slett all tips jeg kan få for å gå enda fortere opp i vekt.

Jeg trener ikke nå, skal begynne igjen i januar og er heller ikke så fysisk aktiv nå for tiden.

Setter pris på alle råd om kosthold.

Du trener ikke nå, er lite i aktivitet og du vil opp i vekt? ca 5kg? Noen spesiell grunn for dette? Hadde forstått hvis du ønsket det mens du trener, men ja!

Generelt: Spis mat, masse... Egg,nøtter, melk/sjokomelk, alt med kcal = spis... Det er så "enkelt". Bare spis masse mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trener ikke nå, er lite i aktivitet og du vil opp i vekt? ca 5kg? Noen spesiell grunn for dette? Hadde forstått hvis du ønsket det mens du trener, men ja!

Generelt: Spis mat, masse... Egg,nøtter, melk/sjokomelk, alt med kcal = spis... Det er så "enkelt". Bare spis masse mat :)

Jeg trente en god del før. Sommerkroppen var i boks, six packen var synlig... Men med vekt på ca 70-72kg så skjønte jeg at det manglet noe der :D

Mens man trener så vil jo man øke vekt ved å øke muskler og ikke ved å øke fett.

Nøtter og sjokolade spiser jeg. Skal prøve å bli flinkere og spise mer mat, men føler ikke at jeg er sulten, noensinne. Ikke lett å tvinge i seg mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente en god del før. Sommerkroppen var i boks, six packen var synlig... Men med vekt på ca 70-72kg så skjønte jeg at det manglet noe der :D

Mens man trener så vil jo man øke vekt ved å øke muskler og ikke ved å øke fett.

Nøtter og sjokolade spiser jeg. Skal prøve å bli flinkere og spise mer mat, men føler ikke at jeg er sulten, noensinne. Ikke lett å tvinge i seg mat.

Men det må gjøres om du skal bli mer enn bare godt trent.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøtter og sjokolade spiser jeg. Skal prøve å bli flinkere og spise mer mat, men føler ikke at jeg er sulten, noensinne. Ikke lett å tvinge i seg mat.

Mye mat er en treningssak, som alt annet. Lag deg en gigantisk smoothie som du fordeler mellom før og etter trening. Kjør 1 liter h-melk, noen spiseskjeer peanøttsmør, mager kesam, banan, kokosmelk og proteinpulver i en blender, så har du et par kalorier å smågulpe på. ;) Smaker ikke så verst heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...