Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det ikke litt mye bicep og tricep? Eller?

Har hatt tanken på å fjerne en bicep øvelse og heller ta inn noe benpress igjen, men har lett til å falle tilbake når man har gjort det samme så lenge ^^

jeg går og ca 6km hver dag til og fra jobb, så får en del "ben trening" der

Et fullkroppsprogram 4-7 ganger i uken bør ikke være det samme oppsettet hver gang. Et program er også mer enn øvelser. Antall sett, reps og intensitet er nødvendige parametere for å kunne vurdere om programmet er bra.

Å gå 6x2 km hver dag er kjempebra for helsen, men det gjør veldig lite for styrken i beina dine. Vil sterkt anbefale å ta med knebøy i programmet ditt.

Nei. Bare nei.

Du må trene bein, ingen vei utenom - noe annet er bare idiotisk. Knebøy, beinpress, utfall, step ups; mye å velge i! :)

Annonse

Tren bein! Det er få ting som er mer turnoff enn en veltrent overkropp med stilker til bein! Og så får menn som trener mye knebøy jææævlig fin rumpe<3

Ironien i dette er at jeg har fått en del komplimenter for rumpa, men aldri for overkroppen :p Men ja, noe bein skal definitivt inn i hver treningsøkt, hjalp veldig å bare skrive ned hva man faktisk gjorde istedetfor å bare ha det i hodet =)

Får vel føye min stemme til konsensusen; veldig mye direkte bi/tricepsarbeide i forhold til beina, å gå gir deg nada trening for beina (med mindre det er opp en hoppbakke med 30kg i sekken og en sinna brunbjørn i hælene), knebøy burde absolutt vurderes.

Hvor mye løfter du i mark? Hvordan er teknikken din?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...