Gå til innhold

Tips til bruk av Cottage Cheese?


Ebi

Anbefalte innlegg

Hei,

Ny her på forumet, så vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere, men spør uansett:

Noen som har noen gode tips til hvordan dere spiser cottage cheese, synes ikke det er så veldig spennende i seg selv. Selv har jeg prøvd å blande med ananas, anbefales!

Håper på spennende innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hverdagsdessert:

Cottage cheese

sjokkoprotein (avgjørende at det er godt!)

Mos sammen med gaffel og spis!

Enda bedre sammen med 2ss vaniljeyoghurt på toppen.

og for de som ikke skyr kalorier kan også blande inn en finhakka daddel og noen mandler!

KJAPT MELLOMMÅLTID;

Plasser 2-3 ts cottage cheese i kokt skinke/kalkun. Rull sammen! Et par slike går kjapt å lage og funker fint som et lite mellommåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser cottage cheese til alt - syns det smaker fantastisk. Må ha det som tilbehør til kyllingfilet, gryteretter, biff, alt av kjøtt egentlig. Bruker det også i taco og lignende. Har dog fått høre at jeg er "sær" som liker det til kjøtt, og at dette er ekkelt? Alt til enhver smak, tenker jeg.

Ellers har vi min faste frokost: knekkebrød med masse cottage cheese og syltetøy eller kokt skinke. Cottage cheese og syltetøy-kombinasjonen er fantastisk, så hvis du ikke liker det, så liker du heller ikke cottage cheese :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage cheese er utrolig digg ja.

Men hva er KG pris på Cottage Cheese kontra kjøtt? Må blir dyrt i lengden det du holder på med.. :p

Jeg bor hjemme hos mamma, så jeg spiser hennes middager. Vi spiser mye kylling og kjøtt til middagene, så bruker jeg bare å ha cottage cheese på siden. (Vil forresten tro det er utrolig dyrt for henne med all den cottage cheesen jeg spiser pr dag, går vanligvis ned en boks om dagen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Cc (den versjonen med pære og eple eller vanlig) med blåbær biola, blåbær og hjemmelaget strø av valnøtter, linfrø, sølsikkefrø, hasselnøtter, havregryn og kokos (kjører de store delene i stavmikseren, så bitene blir litt mindre).

Cc med vaniljekesam og det du har tilgjengelig av frukt og bær og strø på toppen.

Holder på å lære meg å spise det selv nå og har plutselig fått totalt dilla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...