Gå til innhold

Kjøpe loggbok??


Nina Kristin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det en sånn som dette http://www.getinspired.no/treningsdagbok.html du mener?

Du kan også kjøpe en helt vanlig linjert skrivebok og bruke den :) Eventuelt bruke en app på telefonen.

Jeg skriver på mobilen og i ei helt vanlig skrivebok :) Men trodde det sto masse annet nyttig i ei ordentlig trenings loggbok :)

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden Excel nevnes, finnes det noen gode oppsett der ute? Hadde vært greit å fått logget det litt mer oversiktlig enn i notatblokka jeg kjøpte, og få med utregning av totalvekt pr økt, noen fine grafer osv.

Nja.. det er det helt sikkert. Jeg har ordna mitt selv. Helt simpelt, type øvelse nedover datoer og vekter bortover Da kan du lage grafer over utvikllingen for en enkelt øvelse eller for alle totalt. Du kan egentlig ordnet det du vil, men du må jo gjerne rote litt med det for å få det resultatet du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Mac, OG jeg har Excel, så det er ikke noe problem. Fullt mulig å installere på Mac normalt, uten at du trenger å hacke deg inn i NASA :)

Du har vel ikke tilfeldigvis bilder av innsiden?:) Var kun bilde av forsiden, og ingen info om hva som er inni.. :(

Jeg kjøpte treningsloggbok på Get Inspired :) den likte jeg veldig godt selv om den kosta 250kr :)

Så da slipper jeg å være avhengi av pc'n så fort jeg har trena :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...