Sexylubben83 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Truse greia kjenner jeg til, og hadde det bare vært pga trusa hadde det ikke vært et problem. Og problemet er heller ikke at jeg er veldig missfornøyd, men bare hvordan man kan få en mer atletisk mage og resultater der også... truse problematikken uttav bilde:D da ville jeg nok bare fortsatt og kanskje kjørt en hard styrke økt i uke med markløft + knebøy for og styrke kjernemusklaturen noe magen er og vips endamer smashing bikinikropp 2014 in the making:) treningspia 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-868048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Mener du virkelig dette?? For det første så skrev jeg aldri ´´kjære lille deg´´, det står ´´kjære deg det lille fettet´´. Dette er tydelig en ung, litt usikker jente, og kjære deg, er en vennlig måte å si ´´slutt å fokusere på utseende på´´, i stedet for å være så kvass. (Som visse andre:p ) Ei jente på 54 kg og 165 skal ikke ha som mål å kutte på verken det ene eller det andre, det at det er noe å vurdere i det hele tatt fra hennes side er urovekkende... Forslaget ditt fungerer sikkert kjempefint for en med høy fettprosent/vekt, men i dette tilfellet er ikke løsningen å kutte, da får hun nemlig et alvorlig tilfelle av skinnypack. Trenger du virkelig kilder for å tro dette? I så fall skal jeg finne noen, men foreløpig er dette såpass basic facts at jeg ville sett på det som noe unødvendig. Selvfølgelig mener jeg det. Svaret mitt er jo det eneste i denne tråden som faktisk gir svar på det TS lurer på*. Ja og forresten hvis du samtidig skal hoste opp kilder så lurer jeg på hvilken fett% som er ideell for menn ift høyest mulig testosteronproduksjon. Jeg lurer på om jeg kanskje produserer for lite testosteron og blir mindre mann i de periodene jeg ligger på rundt 12%. Jeg ser imidlertid at du uthevet den biten med "minst mulig" en plass, mulig jeg var litt uklar der. Ja, jeg mener fortsatt å kutte ut så mye sukker som mulig, men samtidig justere på protein og fett slik at totalen blir et vedlikeholds/svakt underskudd totalt i løpet av en dag. Det er på ingen måte usunt å ikke spise masse karbo i løpet av en dag. Jeg understreker igjen, sakte men sikker reduksjon slik at det ikke går på bekostning av prestasjonsevne(både ift trening og hverdagslige aktiviteter). *Edit: ser nå etterpå at Mette M også har kommet med noe fornuftig:) treningspia 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-868055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indiska Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Selvfølgelig mener jeg det. Svaret mitt er jo det eneste i denne tråden som faktisk gir svar på det TS lurer på*. Ja og forresten hvis du samtidig skal hoste opp kilder så lurer jeg på hvilken fett% som er ideell for menn ift høyest mulig testosteronproduksjon. Jeg lurer på om jeg kanskje produserer for lite testosteron og blir mindre mann i de periodene jeg ligger på rundt 12%. Jeg ser imidlertid at du uthevet den biten med "minst mulig" en plass, mulig jeg var litt uklar der. Ja, jeg mener fortsatt å kutte ut så mye sukker som mulig, men samtidig justere på protein og fett slik at totalen blir et vedlikeholds/svakt underskudd totalt i løpet av en dag. Det er på ingen måte usunt å ikke spise masse karbo i løpet av en dag. Jeg understreker igjen, sakte men sikker reduksjon slik at det ikke går på bekostning av prestasjonsevne(både ift trening og hverdagslige aktiviteter). *Edit: ser nå etterpå at Mette M også har kommet med noe fornuftig:) Menn og kvinner kan ikke sammenliknes helt uproblematisk. Menn vil ofte ha høyere testosteronproduksjon ved fettprosent rundt tolv, altså i det trente sjiktet av normalverdiene. Menn er ikke i samme grad avhengige av den metabolske aktiviteten som foregår i fettvev og er heller ikke like sensitive for endringer i denne. Menn og kvinner reagerer til dels motsatt på lav fettprosent, i alle fall til et visst skjæringspunkt i begge retninger. Uansett, TS er langt unna å ha skadelig lav fettprosent, så jeg forstår ikke hvorfor denne DUERFINSOMDUER-mentaliteten råder. Ville bare påpeke at de samme "lovene" ikke gjelder for menn og kvinner, men det tror jeg du vet. Karbohydratrestriksjon er jeg positiv til, men det må være en naturlig del av et ellers godt sammensatt kosthold. Det er ingen grunn til å sky frukt, linser, bønner, havregryn o.l, men det er klart at de tradisjonelle karbohydratkildene ikke gir samme ernæringsverdi. Slik jeg forstår deg er det restriksjon du sikter til, og ikke no-carb-diet? Uansett liker ikke blåggen at man foreslår slikt, så sjysj. Tutogkjør 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-868927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatea Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei! Nå prøver jeg meg på å hjelp av noen her inne, og håper på å bli litt klokere. Jeg trener styrke, og ser gode resultater på armer, rygg og rumpe, men ikke mage. Som dere ser på bildet har jeg litt "ekstra" (veldig veldig litt, men veldig veldig plagsomt) akkurat rundt hoftene. Magen min blir liksom ikke ordentlig stram slik som resten av kroppen.. What to do? Jeg spiser veldig sunt, og ikke godteri (merker spesielt godt at jeg legger på meg der med en gang jeg spiser godteri i en periode...) så kostholdet kan det ikke ha noe å si på. Og styrketreningen gir resultater på alle de andre muskelgruppene jeg trener, så hvorfor blir ikke magen stram??? Blir helt forvirra av det... Må jeg trene mer styrketrening eller mer kardio? Trener styrke 3-4 ganger i uken, og litt kardio av og til. Jeg er veldig slank ellers og valgte å kutte ned på kardio og fokusere på styrke for å forme kroppen, og det går jo til dels fint... [ATTACH=full]120585[/ATTACH] Er det noen kloke sjeler der ute som vet råd?? Har samme problemmet, nederst på magen er det værst! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-871569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningspia Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2013 Har samme problemmet, nederst på magen er det værst! Bra jeg ikke er alene! Ååå, det er så irriterende Haha. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-872951 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EirikS Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei! Nå prøver jeg meg på å hjelp av noen her inne, og håper på å bli litt klokere. Jeg trener styrke, og ser gode resultater på armer, rygg og rumpe, men ikke mage. Som dere ser på bildet har jeg litt "ekstra" (veldig veldig litt, men veldig veldig plagsomt) akkurat rundt hoftene. Magen min blir liksom ikke ordentlig stram slik som resten av kroppen.. What to do? Jeg spiser veldig sunt, og ikke godteri (merker spesielt godt at jeg legger på meg der med en gang jeg spiser godteri i en periode...) så kostholdet kan det ikke ha noe å si på. Og styrketreningen gir resultater på alle de andre muskelgruppene jeg trener, så hvorfor blir ikke magen stram??? Blir helt forvirra av det... Må jeg trene mer styrketrening eller mer kardio? Trener styrke 3-4 ganger i uken, og litt kardio av og til. Jeg er veldig slank ellers og valgte å kutte ned på kardio og fokusere på styrke for å forme kroppen, og det går jo til dels fint... [ATTACH=full]120585[/ATTACH] Er det noen kloke sjeler der ute som vet råd?? Syns nå egentlig det ser ut som du er i god form jeg Det tar dessverre tid å få fettet slippe fra magen..er vel omtrent det siste stedet stedet som "overgir" seg Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-873769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Morsomt å lese hvordan folk automatisk likestiller et ønske om å redusere fettprosenten litt med å vere "en liten usikker jente". Fribbern og treningspia 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-873785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningspia Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Syns nå egentlig det ser ut som du er i god form jeg Det tar dessverre tid å få fettet slippe fra magen..er vel omtrent det siste stedet stedet som "overgir" seg Takk for det. Ja, merker det. Men merker også at det begynner å slippe nå! *juuubel!!* EirikS 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-874199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningspia Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Morsomt å lese hvordan folk automatisk likestiller et ønske om å redusere fettprosenten litt med å vere "en liten usikker jente". I agree Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-874201 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CelineMaria Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Morsomt å lese hvordan folk automatisk likestiller et ønske om å redusere fettprosenten litt med å vere "en liten usikker jente". Det er ikke ønsket om mindre fettprosent, det er ønsket i forhold til høyden og vekten hennes, fokuset som ligger kun på det nederste magefettet - ikke totalfett, alle de andre trådene hun har opprettet om akkurat det samme og at det faktisk ikke er noe fett der å fjerne. Vi snakker ikke om en mann på 40 år og 150 kg, men ei jente på 18 år og 55kg. malenesofie 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-874215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er ikke ønsket om mindre fettprosent, det er ønsket i forhold til høyden og vekten hennes, fokuset som ligger kun på det nederste magefettet - ikke totalfett, alle de andre trådene hun har opprettet om akkurat det samme og at det faktisk ikke er noe fett der å fjerne. Vi snakker ikke om en mann på 40 år og 150 kg, men ei jente på 18 år og 55kg. Herregud skjerp deg. Om jenta vil i form så er det en del fett å fjerne der. Det er unødvendig å være så inni helvete politisk korrekt og kvasifeministisk/girlpower-opplegg bare en jente vil ha litt mindre fett% enn snittet(som er relativt høyt). Kan ikke folk bare komme med konstruktive svar istedet for duersåpensomduer-svar. De fleste har mødre som tar seg av den biten. treningspia og brukernavn 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-874257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
CelineMaria Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kan ikke folk bare komme med konstruktive svar istedet for duersåpensomduer-svar. Mitt konstruktive svar finnes allerede i første innlegg: mer muskler all over the body. Ved å fjerne fett fra kroppen nå blir det skinnypack for alle penga, for all del kjør på - mitt forslag var derimot å spise godt å bygge. SÅ kan vi ta en prat om å fjerne kroppsfett. Jeg er ikke imot endring av kroppens sammensetning eller å ha lavere fettprosent enn landsgjennomsnitt generelt, men å fjerne fett fra en kropp uten masse, ja det er jeg imot. malenesofie 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24822-help-wanted-ang%C3%A5ende-styrketrening-og-resultater/page/2/#findComment-874295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.