GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg var pÄ Oslo Akutten (pokker at folk skal drive pÄ med slik "ord deling", da!) og veldig fornÞyd. Havnet hos en indremedisiner som var veldig oppegÄende, men det koster jo, da...men forstÄr ikke vitsen med fastlegeordningen for andre enn legene, for de tjener jo grovt pÄ det!

Er fornÞyd med min pÄ Rosenhoff legegruppe, Hoffmann. (dog ikke nÊrme majorstuen...)Han er veldig klar over hva han kan, og hva han ikke kan, sÄ han er flink til Ä henvise om nÞdvendig. Er en trivelig lege og er flink til Ä fÞlge opp. Mannfolka der er generelt flike.

Er man syk i ny og ne, og ikke har noe kronisk, sÄ skjÞnner jeg godt hvorfor fastlege ikke frister. For min del som sliter med kroniske smerter er det viktig Ä ikke involvere altfor mange og ha en som kan fÞlge opp, henvise, og som kjenner til sykdomshistorien min.

Er fornÞyd med min pÄ Rosenhoff legegruppe, Hoffmann. Han er veldig klar over hva han kan, og hva han ikke kan, sÄ han er flink til Ä henvise om nÞdvendig. Er en trivelig lege og er flink til Ä fÞlge opp.

Er man syk i ny og ne, og ikke har noe kronisk, sÄ skjÞnner jeg godt hvorfor fastlege ikke frister. For min del som sliter med kroniske smerter er det viktig Ä ikke involvere altfor mange og ha en som kan fÞlge opp, henvise, og som kjenner til sykdomshistorien min.

Da sjekker jeg han ut.. Rosenhoff er farlig nĂŠrt for meg, kjekt Ă„ ha noen i nĂŠrheten:cool:

• 1 Ă„r senere...

gammel trÄd det her, men jeg lurer ogsÄ pÄ dette. tenker sÊrlig pÄ en fastlege som har forstÄelse for at man trener mye og som tilpasser rÄdene sine ut fra dette. noen som kan anbefale en trenings-/idrettsvennlig fastlege?

Jeg har hatt seks fastleger i Oslo og han jeg har nÄ har vÊrt redningen min.

Eivind KamÞy pÄ Frogner Helsesenter. Mer fantastisk, hyggelig, oppegÄende og forstÄelsesfull lege skal man leite lenge etter.

• 5 mĂ„neder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

• 4 mĂ„neder senere...

Jeg (og en del andre) er sÊrdeles fornÞyd med Øyvind Steen-NÞringset pÄ Slemdal legesenter. SvÊrt lett Ä fÄ kjapp time (oftest samme dag eller i vÊrste fall neste dag), ofte timer utover ettermiddagen for de som mÄ ha det (fikk sist time kl 1900..) og jeg har meget god opplevelse! Bred utredning og gode kunnskaper pÄ feltet. Anbefales!

• 5 Ă„r senere...
  • 3 mĂ„neder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...