Gå til innhold

Noen som vet om en bra fastlege i Oslo?


Eyila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var på Oslo Akutten (pokker at folk skal drive på med slik "ord deling", da!) og veldig fornøyd. Havnet hos en indremedisiner som var veldig oppegående, men det koster jo, da...men forstår ikke vitsen med fastlegeordningen for andre enn legene, for de tjener jo grovt på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med min på Rosenhoff legegruppe, Hoffmann. (dog ikke nærme majorstuen...)Han er veldig klar over hva han kan, og hva han ikke kan, så han er flink til å henvise om nødvendig. Er en trivelig lege og er flink til å følge opp. Mannfolka der er generelt flike.

Er man syk i ny og ne, og ikke har noe kronisk, så skjønner jeg godt hvorfor fastlege ikke frister. For min del som sliter med kroniske smerter er det viktig å ikke involvere altfor mange og ha en som kan følge opp, henvise, og som kjenner til sykdomshistorien min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med min på Rosenhoff legegruppe, Hoffmann. Han er veldig klar over hva han kan, og hva han ikke kan, så han er flink til å henvise om nødvendig. Er en trivelig lege og er flink til å følge opp.

Er man syk i ny og ne, og ikke har noe kronisk, så skjønner jeg godt hvorfor fastlege ikke frister. For min del som sliter med kroniske smerter er det viktig å ikke involvere altfor mange og ha en som kan følge opp, henvise, og som kjenner til sykdomshistorien min.

Da sjekker jeg han ut.. Rosenhoff er farlig nært for meg, kjekt å ha noen i nærheten:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Jeg (og en del andre) er særdeles fornøyd med Øyvind Steen-Nøringset på Slemdal legesenter. Svært lett å få kjapp time (oftest samme dag eller i værste fall neste dag), ofte timer utover ettermiddagen for de som må ha det (fikk sist time kl 1900..) og jeg har meget god opplevelse! Bred utredning og gode kunnskaper på feltet. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...