Gå til innhold

Beef Jerky


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Har spist opp og kastet posen, men tror det var ganske greit :-) mye protein, lite fett og ellers tilsatt litt salt og bittelitt sukker. Var ikke mye karbohydrater mener jeg :-) Kom i oransje porsjonspakker som jeg fant ved siden av popcorn, potetgullet osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørrfisk ligger vell somregel på rundt 80g protein, hvis det var det du siktet til :)

Nei. ;)

Pleier vel å ligge rundt 40 protein. Og så er de andre avhengige av smaksstuffet.

Ja, det er jo det jeg er bekymret for. Tittet litt på jerky i Sverige i dag - nesten like mye sukker som protein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakka om Beef Jerky, siden det tross alt var det tråden handlet om.

At tørrfisk inneholder mye protein er da strengt tatt revnende likegyldig. Det handler ikke engang om hvorvidt jeg liker tørrfisk eller ikke (for the record; I do), men om det faktum at tørrfisk bare har blitt nevnt en (nå tre) gang som en usakelig digresjon i tråden om beef jerky.

Ja, det er jo det jeg er bekymret for. Tittet litt på jerky i Sverige i dag - nesten like mye sukker som protein.

Posen jeg har er iallefall 40, og 22 carbs...

Forsvarets feltrasjon ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei til næringsinnholdet ?

Tøfffisk. Jeg er oppvokst nordpå, og makter hverken smaken eller lukten av tørrfisk. Det er så ille at jeg ikke gir det til hunden min engang, for da løper han rundt med tørrfiskånde ;)

Snakka om Beef Jerky, siden det tross alt var det tråden handlet om.

At tørrfisk inneholder mye protein er da strengt tatt revnende likegyldig. Det handler ikke engang om hvorvidt jeg liker tørrfisk eller ikke (for the record; I do), men om det faktum at tørrfisk bare har blitt nevnt en (nå tre) gang som en usakelig digresjon i tråden om beef jerky.

Posen jeg har er iallefall 40, og 22 carbs...

Forsvarets feltrasjon ♥

Ok. Må sjekke om iHerb har noe med lavere karbo...Blir litt mye sukker for min del, for regner med at det meste der er fra laken...

EDIT: Se her, ja! -> http://www.iherb.com/search?kw=jerky&x=0&y=0#p=1 . Masse med bare 1g karbo og greier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...