Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen lever i sin egen fantasiverden og konstruerer gladelig opp sine egne fakta underveis.

Det er flott det. Slikt ungdommen likar...

Nå. Over til fitnessbloggen.

:)

Fortsetter under...

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

For å vurdere kildens troverdighet, altså Platon, bør man ha en viss kjennskap til både historiske og kulturelle aspekter ved konteksten Atlantis oppstod i.

DET VET JEG JO IKKE? HAHAHAHA... Der forsvant sakligheten min. Tusen, tusen takk for meg.

Hehehe,fantastisk
Rettelse,old fart ;) Men jeg skrev jo denne for å høre hva andre mener om disse tingene,ikke for å lese om gresk og romersk historie:p

outtaheregif.gif?w=580

Du har tydligvis bestemt deg for at myten er sann, uten å bry deg om historisk kontekst eller arkeologiske beviser.

Nei, det er kanskje ikke like spennende som en sunket by av gull. Men det er faen meg mer sannsynlig.

Dessuten er Platon i seg selv en spennende fyr.

Ja det kan jeg si meg enig i og jeg har jo lest om platon og jeg fortår jo at sannsynligvis var han en religiøs mann-han trodde på gresk mytologi og som kan forklare hvorfor han skrev en historie om atlantis som skulle vært laget av Poseidon,havguden. Så ja,jeg også ser jo hvordan dette er mytologi i seg selv.

Men med tanke på alle de som leter etter denne byen selv nå i dag...som kaller seg forskere,ikke vet jeg hvor mye forskere de fleste er men...uansett,de bruker jo mye penger på forskning og ikke minst på å dokumentere det..bare fordi det er spennende eller?:)

Seff,var jeg forsker og hadde kunne gjort hva jeg ville hadde jeg sikkert gjort det samme men...:p

og hva med bermuda triangelet..er det noe som er funnet ut der ang hvorfor det har seg slik at det skal finnes en slags ekstra hard kraft over dette triangelet som gjør at fly og slikt styrter oftere der enn andre plasser?:p

Nå har det jo seg også slik at de kraftigste orkanene blir dannet i dette området. Møte mellom varme og kalde havstrømmer og luftstrømmer skaper et ganske ekstremt værklima og dermed også større sjans for forlis og flystyrt.

Annonse

outtaheregif.gif?w=580

Du har tydligvis bestemt deg for at myten er sann, uten å bry deg om historisk kontekst eller arkeologiske beviser.

Eh ,nei det har jeg ikke.du har bestemt deg for at jeg tror den er sann når jeg tydeligvis også skjønner at det ikke er det;)

Det er ltit dette som gjør det vanskelig å diskuteremnår folks etter ord i munnen på en nesten eller som du gjør,sier at jeg tror ting når jeg overhodet ikke gjor det og du overhodet ikke kan vite at jeg tror på verken dette eller noe annet når jeg aldri har skreet det ordrett. Så hvorfor du skriver dette det forstår jeg ikke. Jeg bare lufter noe som er for mange veldig spennende:D

Nå har det jo seg også slik at de kraftigste orkanene blir dannet i dette området. Møte mellom varme og kalde havstrømmer og luftstrømmer skaper et ganske ekstremt værklima og dermed også større sjans for forlis og flystyrt.
Ja ,se der ja. Ja så det er et midtpunkt på en måte og derfor går det rundt ,for å si det lett:P
Noen lever i sin egen fantasiverden og konstruerer gladelig opp sine egne fakta underveis.

Det er flott det. Slikt ungdommen likar...

Nå. Over til fitnessbloggen.

Har jeg noen gang påstått at jeg lever en annen plass enn dere?Og si meg...hvor er dette stedet du påstår forresten,tell me?:p

See what i did there;)?

Har jeg ikke allerede fortalt hvorfor jeg sa det jeg sa ang egne fakta? Jo,så la det ligge,det er ikke noe mer å diskutere akkurat det der. Men for all del...cant treat a crippled baby..for det er jo omtrendt det du viser når du gang på gang påstår at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt,da blir det litt vanskelig ...hvis en perosn snakker også kommer en annen å sier et ord om og om igjen mens de hyler...ja da blir det ikke enkelt å få frem hva den andre sier du:P

Har jeg noen gang påstått at jeg lever en annen plass enn dere?Og si meg...hvor er dette stedet du påstår forresten,tell me?:p

See what i did there;)?

Har jeg ikke allerede fortalt hvorfor jeg sa det jeg sa ang egne fakta? Jo,så la det ligge,det er ikke noe mer å diskutere akkurat det der. Men for all del...cant treat a crippled baby..for det er jo omtrendt det du viser når du gang på gang påstår at jeg har sagt ting jeg aldri har sagt,da blir det litt vanskelig ...hvis en perosn snakker også kommer en annen å sier et ord om og om igjen mens de hyler...ja da blir det ikke enkelt å få frem hva den andre sier du:P

Dette forstod jeg ingenting av og det er dessverre et faktum.

Annonse

Det uttrykket har jeg ikke vært borti før! Hva er betydningen? :)
Det betyr jo enkelt og greit at noe er så og si umulig. Noe jeg finner slike kommentarer når de kommer om og om igjen og jeg må forklare den samme tingen flere ganger og jeg selv føler at jeg legger meg flat og omtrendt innrømmer at jeg selv har feil. Så kommer de med den samme kommentaren enda flere ganger og jeg må igjen og igjen komme med det samme svaret. Er jo som groundhog day dette:P
Du får lese denne boken Metal_Barbie så kanskje du finner noen fakta som kan begrunne din tro på Atlantis

When the Sky Fell: In Search of Atlantis by Flem-Ath, Rand; Flem-Ath, Rose published by St Martins Pr Hardcover: Amazon.com: Books

Jeg tror jo ikke på atlantis,hvor har jeg sagt dette? jeg synes det er spennende og jeg er nyskjerrig på hvorfor dette fremdeles er noe forskere leter etter.:D
Jeg er villig til å innrømme at dette blir for vanskelig for meg.

Don't shoot me.

Ja det er greit,men det var litt mitt poeng også,som jeg skrev..litt som groundhog day for meg ,når den samme kommentaren kommer igjen og igjen og jeg svarer igjen og igjen og fremdeles er det ingen som har skjønt at jeg fucker med de:P
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...