Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde en veldig hard løpeøkt i går løp. løp i 2 timer i strekk hvor jeg den første timen i hadde gj. puls på 85% og den andre timen 76%. Trente også litt fotball på kvelden, med sykling til og fra bana(ca25 min) Veide meg i dag tidlig og da veide jeg 88.2kg noe som er 2-3 kg over den vanlige vekten jeg pleier å ha. Jeg spiste ca 4800kcal og da hadde jeg fortsatt et underskudd på 500 kcal i følge kalorimåleren på pulsklokka og kanskje mer vis det er noe som heter etterforbrenning, men synes ikke det er nok til at jeg skal veie 2-3 kg mer enn normalt! Så hvorfor har vekten gått opp så mye? hva er det som kan gjøre det?

Også lurer jeg på hvor lang restitusjon jeg burde ha etter en sånn økt? har ikke trent noe i dag...

Fortsetter under...

Hard kardio stresser kroppen min, slik at jeg samler vann og dermed veier mer dagen etter (spesielt når treningen er på kvelden). Spiser gjerne godt etterpå. Så for min del er det væske og magefyll, og ikke reell vektoppgang.

Har du sjekket batteriene i vekta? Vurdert å bytte logo? :lol:

Ikke noe i din dag som du beskrev som ville gjort at du gikk brått opp i vekt iallefall.

hehe, kan prøve å bytte batteri, men bytter ALDRI logo ;)

Annonse

Når kan jeg forvente at denne vannsamlingen begynner å avtar?

Vanskelig å si, men jeg antar at du er tilbake til normalen i god tid i løpet av uka. Har det så mye å si når det uansett "vet" at det bare er vann:)?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...