Gå til innhold

Ting du gjør når du egentlig "leser" til eksamen


IdaL007

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fatter ikke hva som skjer med meg! For første gang er eksamenslesinga blitt prioritert over sånne morsomme ting som å vaske leiligheta, bake og vaske klær.. Dette har jo da ført til at jeg er nesten helt ferdig med pensum 3 dager før eksamen.

Kan og si at det synes på leiligheta at jeg har prioritert annerledes denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guromalla

Godt å se at det ikke er bare jeg som sliter med konsentrasjonen når jeg skal lese på examen... I disse tider rydder å vasker jeg leiligheten hele tiden... Men for å finne en unnskyldning til ikke å vaske så er jeg jo jevnlig innom her, facebook å møteplassen av alle plasser... Må jo se om jeg har hatt besøk siden sist jeg sjekka for 5 min siden...:D Å det er jo MYYYYE kjekkere å lese seg opp på kunnskap om kosthold og trening enn bedriftsøkonomi og supply chain management.... Vet hvertfall med sikkerhet at jeg har valgt feil utdanning!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pløyer gjennom fitnessbloggen.. men spørs om DET hjelper på organisasjon & ledelse muntlig om 3 uker vel :whistling:

En organisasjon er en gruppe mennesker som jobber kollektivt mot et felles mål og er mer eller mindre enig i midlene for å nå dette målet. Fitnessbloggen er så fantastisk at man kan sortere loggbøkene til medlemmene etter målene de har, enten det er muskelvekst eller fitness. Hvem sier at Fitnessbloggen ikke kan hjelpe til med organisasjonsteori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pløyer gjennom fitnessbloggen.. men spørs om DET hjelper på organisasjon & ledelse muntlig om 3 uker vel :whistling:

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men om du fortsatt går på VGS, så bør du holde deg unna Org teori på Uni, for det suger virkelig (Har eksamen i juni engang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si i fra om du har noen gode notater, jeg forstår (og det skjer faktisk ikke ofte) nesten ikke bæret..

Standardavvik meg her og beta-alfa-teta-gamma meg der

Standaravvik er hvor langt noe ligger fra gjennomsnittsverdien. De andre vet jeg ikke noe om dessverre. Hvordan statestikk er det du skal ha? Er det til forskningsmetode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Standaravvik er hvor langt noe ligger fra gjennomsnittsverdien. De andre vet jeg ikke noe om dessverre. Hvordan statestikk er det du skal ha? Er det til forskningsmetode?

Ja, jeg vet jo hva det er, men det er så innmari vanskelig å huske hvordan man skal regne det ut når man har forskjellige variabler og sannsynlighetsfordelinger å ta hensyn til.. Bahh! Hadde det bare vært å regne ut roten av variansen hadde det liksom ikke vært så ille :p

De andre der er vel ulike parametre som skal tolkes ut i fra et eller annet datamaskinen har satt opp. ANOVA-modell, eller noe så der..

Det er vel relevant i forhold til forskning, ja. Alt i fra det å beregne målefeil ved dopingtester til å estimere hvor stor andel av Norges befolkning som er antatt å få kreft i løpet av de neste 10 årene basert på innhentede date :p

EDIT: Ved å klare å skrive ned det her følte jeg at jeg kanskje kan mer enn jeg i utgangspunktet trodde jeg gjorde :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...