Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Eksamen i morgen. I dag hadde vi kollokvie og vi gjorde INGENTING. eller, spiste mandariner og sang grov askepottsang bare.

Lykke til, kanskje du får bruk for mandarin-spise-kunnskapene og den grove askepottsangen, en vet jo aldri:rofl:

Har siste eksamen om 8 timer, og jeg har lært å lytte til kroppen. Den vil ikke lese, ikke sove, men være her :/ Ellers er det kjipt å tenke på at jeg ikke rekker trening i morgen, med mindre jeg går hjem tidlig fra eksamen. Dilemma high five \o/

Annonse

Årets siste eksamen i morgen! I går skulle vi lese, det ble hjemmelaga pizza, gløgg med vin, godter, film og en alt for sen kveld. I dag skal vi lese, får se hva vi gjør i stede for lesinga =)

Årets siste eksamen i morgen! I går skulle vi lese, det ble hjemmelaga pizza, gløgg med vin, godter, film og en alt for sen kveld. I dag skal vi lese, får se hva vi gjør i stede for lesinga =)

Lykke til ! :D

Annonse

Gratulerer, Ida! :D (foretrekker du Ida eller Ida Marie forresten?)

Hvis noen andre lurer så har jeg ikke ferie. Må ha eksamen i praktisk eiendomsmegling og stryke i makroøkonomi først. :)

Tusen takk:D (Ida helst:D bare foreldre og besteforeldre som sier hele navnet mitt:P)

Du stryker SEFF ikke. Du kommer til å naile du også:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...