tan Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har fram til nå trent i ca ett år og gikk fra 59 kg til 73 kg. kan ærlig si at jeg altid har hatt dårlig selvtillit og fortsatt sliter med det. Vil bare med det si at jeg er desperat etter å bli sterkere og større. Vekt: 73 kg høyde: 1,77 alder: 23 lurer på om det fantes noen her som kunne hjulpet meg med en plan for å komme videre til neste nivå. de siste månedene har jeg trent etter samme plan som jeg startet med, føler det stopper opp her. vekt messig og styrke. musklene vokser ikke og det virker som ting ikke fungerer lengre. har ett mål som er på 78 kg om to måneder. er det mulig? selv er jeg usikker, men gir ikke opp før jeg har prøvd. Vil ha ett treningplan som er mest fokusert på bryst. (nedre bryst) skal også ta bilder og (blogge) om de dagene med den nye planen. for om målet blir nådd og kroppen større. er det litt deilig å kunne se bilder av utviklingen og lese om de bittesmå fremskrittene man gjør hver dag. takker på forhånd og håper noen er villig til å hjelpe meg gjennom prosessen. mvh: Jimmy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hvordan ser treningsprogrammet du har ut nå? Hvor mye spiser du? Antakeligvis spiser du for lite til å fortsette å øke vekten, og potensielt er treningsprogrammet ditt suboptimalt Men godt jobbet så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakker Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vil ha ett treningplan som er mest fokusert på bryst. (nedre bryst) This. Er målet å øke i vekt, så legger du på deg muskler langt kjappere og lettere på rumpe, lår og rygg. Hvordan trener du nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Hva spiste du i går? Og hvordan trener du? Det er sånne ting det er veldig greit for oss å vite; vi er ikke spåkoner:p Håvard Vika 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Har veldig lyst til å svare Helmelk + Knebøy Men det er også mye sant i det. Som Rakker sier kan du ikke forvente å øke 5 kg i muskelmasse om du fokuserer på brystet. Du må trene hele kroppen og da vil også brystet komme seg. Tren knebøy, benkpress og markløft pluss litt støtteøvelser. Hold en høy frekvens (3 ganger i uken) slik at musklene får signaler om å vokse oftere. Starting Strength er muligens et bra program for deg, men det kommer litt ann på hva du løfter pr i dag og hva du har trent tidligere. Og desperasjon fører sjeldent noe godt med seg. Dedikasjon og tålmodighet derimot... Tren og spis målrettet over tid, da blir du sterk og så stor du vil. Aurelius, Mette M, Håvard Vika og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tan Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 jeg spiser ca 4 ganger dagen og heller i meg en shake hver dag etter trening. liker ikke brødmat så jeg spiser "middags" målitder hver gang. mye biff, høne og laks. jeg hadde en treningsprogram som var 5 ganger i uka. men pga jeg syntes at beina så ganske bra ut så jeg droppet den biten der og fokuserte på overdel. pga jobb og skole har jeg måttet kuttet av mye.. men ferie nå så jeg kan forkusere max på treningen. slik har den vært de siste månedene: dag 1: bryst dag 2: skuldre triceps dag 3: rygg biceps dag 4: bryst. må si dere gir raske svar... takker såååå myeee.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamadeus Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Christine_B, Dwarniel, malenesofie og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tan Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 hahah.. =P takker for den, det er derfor jeg nå spør om hjelp til en ordentlig treningsprogram. leser overalt at å trene beina faktisk har en effekt på overkroppen også. glemte å nevne at jeg tar 5x5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 jeg hadde en treningsprogram som var 5 ganger i uka. men pga jeg syntes at beina så ganske bra ut så jeg droppet den biten der og fokuserte på overdel. Og der svarer du selv på hvorfor fremgangen har stoppet opp. There is simply no other exercise, and certainly no machine, that produces the level of central nervous system activity, improved balance and coordination, skeletal loading and bone density enhancement, muscular stimulation and growth, connective tissue stress and strength, psychological demand and toughness, and overall systemic conditioning than the correctly performed full squat - Mark Rippetoe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tan Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 så det du mener er at jeg bare kan fortsette med min gamle treningsprogram, og ikke skippe bein øvelsene så vil det bli bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakker Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vil ha ett treningplan som er mest fokusert på bryst. (nedre bryst) Lag en treningsplan som er mest fokusert på knebøy og markløft, så skal du se at du klarer målene dine etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 så det du mener er at jeg bare kan fortsette med min gamle treningsprogram, og ikke skippe bein øvelsene så vil det bli bra? Du bør trene med høyere frekvens. Tren hver muskelgruppe 3 ganger i uken (f.eks med Starting Strength) så vil du nok se at framgangen kommer tilbake. jeg spiser ca 4 ganger dagen og heller i meg en shake hver dag etter trening. liker ikke brødmat så jeg spiser "middags" målitder hver gang. mye biff, høne og laks. Biff, høne og laks er bra, men husk at du må få i deg nok karbohydrater og fett også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 så det du mener er at jeg bare kan fortsette med min gamle treningsprogram, og ikke skippe bein øvelsene så vil det bli bra? Det vil virke bedre å fortsette med ditt gamle treningsprogram ja, enn å kutte ut bein øvelsene . Selv følger jeg Starting Strength og har gode erfaringer med det. Dersom målet ditt er stor overkropp, så må beina også trenes. Baseøvelser bidrar til mest muskelvekst i kroppen. Når en gitt muskel stagnerer etter et program som SS, kan du jo vurdere evt spesialpleie slikt det står beskrevet her: Slik prioriterer du en muskelgruppe - Fitnessbloggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Og fremdeles; Hva spiste du i går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tan Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 hei igjen..takk for så mye hjelp. fant igår på fitnessblogg siden en masse forskjellige ferdigoppsatte treningsplan som kunne være noe for meg, men finner ikke igjen idag..noen som kan hjelpe? hva jeg spiste igår jah.. frokost: kebab. mellomåtlid: banan og to egg (drikke) middag: kebab tallerken kveldsmat: pizza nattmat: protein og litt ris med biff. litt mye av kebab blir det i det siste, pga pusser opp kjøkkenet. veide meg selv idag, deprimerendes å se at man har gått ned fra 74 til 72 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Pass på at du får i deg nok proteiner. Kebabkjøtt er vel mer fett enn kjøtt, så ikke allverdens med proteiner der. Spiser du store nok porsjoner burde det likevel være nok. Drikk gjerne litt helmelk og spis mer egg. Ost er også fint med masse fine kalorier. Du må bare øke inntaket til du ser at vekten går oppp igjen. Her er noen gode ferdigoppsatte treningsprogram: Starting Strength – verdens mest anerkjente styrkeprogram - Fitnessbloggen X-Strength er treningsprogrammet for deg som vil bli sterk - Fitnessbloggen 5x5 - For styrke og muskelmasse - Fitnessbloggen X-Press – For deg som vil ha muskler - Fitnessbloggen PHAT – Når muskelvekst er målet - Fitnessbloggen burny_ og Hans Marius S. Hagen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selters Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvis du vil opp i vekt, så er det BARE hvor mye du spiser som hindrer deg. Kalorioverskudd/-underskudd bestemmer om du går opp eller ned i vekt. Trening justerer andelen muskler/fett som legges på/taes av kroppen når du øker/senker kroppsvekten. Håvard Vika 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tan Skrevet 19. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2013 takker så mye for hjelp. jeg går for 5x5 styrke og muskelmasse. selters: noe spesielt som gir mye kalrier. spiser mye av egg, tunfisk og cottage cheese Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selters Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 entrecote med pommes frites, bearnaise og ketchup Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Dobbel quarterpoundermeny med pommes frittes og cola? For noe mer eggerelatert; eggerøre på 6 egg, med 50 gram.smør, rør in en god dæsj med creme fraiche etterpå, serveres med h-melk og bacon, 1 skive per egg Håvard Vika 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.