Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er 160 lav!:p hehe..

Tok en kjapp måling (ikke kjempenøyaktig da altså) nå, og da viste målene 97cm rundt skuldre, 86 rundt puppene (på det største, rett under er jeg ca 70cm), 76cm rundt midjen (på det smaleste) og ca 93 rundt hofter. Så da er jeg kanskje en goblet, ifølge trinny og susanna? Størst øverst? Blir forvirra jeg :p hehe

Fortsetter under...

Ja enig i at dette er de viktigste faktorene for synlige "ruter".

Mengde kroppsfett er jo noe man kan gjøre noe med gjennom trening og diett, samme med utvikling av magemuskler. Men selve synligheten av disse tror jeg også avhenger mye av genetikken, og her tenker jeg på kroppsfasong som et typisk resultat av genetikken. Har du eksempler på hva som er gunstig eller ugunstig kroppsfasonger?

Såfremt man tilstreber #1 og #2 i tråd med ens mål tenker jeg at #3/hvordan resultatet avhenger av kroppsformsvariasjoner er uviktig minutia.

Ble egentlig litt forvirra av den der testen jeg. Alltid tenkt at jeg er eple, siden det er her jeg alltid har hatt mest fett. men om jeg måler meg der jeg er smalest over midjen så er den jo faktisk mindre enn både hofter og skuldre da... Betyr dette at jeg ikke er epleform?:p Selv om jeg har veldig lite fett på armer/bein, men alt samlet på magen liksom...

Er helt lik deg, også på høyden, haha! Mest fett på magen, men også litt bredere over skuldra enn hofta, og midjen er faktisk litt mindre enn begge.... skulle gjerne vært pære. Det hadde ihvertfall vært kult om fettet på magen også kunne krympe i takt med armer og bein så det ikke synes så jævlig mye bedre :p

Er helt lik deg, også på høyden, haha! Mest fett på magen, men også litt bredere over skuldra enn hofta, og midjen er faktisk litt mindre enn begge.... skulle gjerne vært pære. Det hadde ihvertfall vært kult om fettet på magen også kunne krympe i takt med armer og bein så det ikke synes så jævlig mye bedre :p

Åh, godt å hørre at jeg ikke er alene!:p Satser på at vi klarer og bygge drømmekroppen da ;) Har store planer om en gigantisk rumpe i hvert fall :D Å flatere mage ;) Men hvilken kroppsfasong vil du si at vi har da?o_O

Åh, godt å hørre at jeg ikke er alene!:p Satser på at vi klarer og bygge drømmekroppen da ;) Har store planer om en gigantisk rumpe i hvert fall :D Å flatere mage ;) Men hvilken kroppsfasong vil du si at vi har da?o_O

Tja, cornet kanskje? Jeg har ihvertfall ikke schvære brøst. Jeg vil også bygge ræv, haha! Det hadde balansert ut litt. Helt flat mage har jeg ikke trua på, men bedre enn det som er nå er ikke bare mulig, det skal skje/er i ferd med å skje :D (ikke at det skal så mye til men, lulz)

Annonse

Tør ikke si akkurat hvilken type kropp dere har, men det høres ikke akkurat ut som eple, du har jo midje :) :) Målte meg selv som er en "kremmerhus" fasong: (lavere enn deg;) ), ca. 90cm skuldre, 75cm hofter, 61 cm midje. som du ser er det ganske tydelig froskjell mellom hofter og skuldre, et typisk triangel kjennetegn.

Timeglass, med ørlite bredere skuldre enn hofter. Lagrer stort sett ikke fett på magen, mest på lår :p

Tror det med lagring av fett må være svært genetisk betinget. Ser det samme på både mine foreldre og søsken - rettelse: mor lagrer på lår, far, bror og søster evner knapt å lagre noe som helst fett :dry:

Har du bredere skuldre enn hofter, eller er de ganske like? hvis du ser på linken i toppen av tråden, så kan du sikkert finne ut hvilken kroppstype du er:) Det kan være greit å vite i forhold til hvilke deler man kanskje bør fokusere på å trene for å gjøre større/mindre, og for å velge klær :)

Som yngre fikk jeg ofte høre at jeg var bredskuldret. Stemmer fortsatt det egt. Hoftene har alltid vært smale. Føler alt fettet samler seg på magen. Genetisk har jeg store legger, men ikke lår. Og ikke spesielt rumpe.

160 høy/lav.

Er "brick"

Jeg er litt usikker på hva jeg er, men jeg er ihvertfall ikke pære. Jeg var vel triangel eller timeglass før jeg startet å forme kroppen, og nå er jeg fremdeles det, bare at nå har jeg fått enda mer denne her X-formen :) Og mine magemuskler/sixpack vises ikke før jeg er skrapet.. Har mye fett på overkroppen, men ikke mye på hofter :)

H

Jeg er litt usikker på hva jeg er, men jeg er ihvertfall ikke pære. Jeg var vel triangel eller timeglass før jeg startet å forme kroppen, og nå er jeg fremdeles det, bare at nå har jeg fått enda mer denne her X-formen :) Og mine magemuskler/sixpack vises ikke før jeg er skrapet.. Har mye fett på overkroppen, men ikke mye på hofter :)

Høres ut som du er triangel opprinnelig:-) timeglass lagrer mer fett på hofter som regel:-)

Annonse

har ei small overkropp og breid underkropp :(

Er ikke noe å være lei seg for d vel? Men ja da er du vel pære-fasong da. Vi kunne godt bytta;-) er jo alltid sånn at man ønsker d man ikke har,gresset er alltid grønnere på den andre siden og d der;-)

Den der testen til Trinny og Susannah var jo grei...... START: Is one part of your body wider than another? --> NO -> Do you have a clearly defines waist? --> NO --> Are you tall and slender? --> NO --> BRICK (......)

:shifty:

Oh, well, fukc you too

Jeg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...