Espen Espelund Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 http://forum.fitnessbloggen.no/forums/treningsprogram/ Deportista 1 Siter
Deportista Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 "Espen Espelund skrev: http://forum.fitnessbloggen.no/forums/treningsprogram/ Den shaken du tok i dag.....fortsett med den :whistling: Siter
Jalle Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Bra å se att moderator hører på folk, å er villig til å lage nye tråder:) Deportista 1 Siter
Ninian Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg oppdaget en ting jeg gjerne skulle hatt idag, nemlig muligheten til å begrense medlemssøk etter bosted! Begynner å bli mange her :thumbsup:, og det gjør det litt vanskelig å søke etter folk. Kunne godt tenke meg å finne ut om jeg har noen potensielle treningsvenner i nærleiken! Idudottir 1 Siter
Andy Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Hadde vært kult å kunne tagge folk i innleggene man skriver, så personen får et varsel. F.eks. hvis man vil at en spesiell person skal kunne lese innlegget man skriver i en random tråd, eller har et direkte spm til personen det gjelder. Tor, camla89 og T-bone 3 Siter
Tor Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 "Andy skrev: Hadde vært kult å kunne tagge folk i innleggene man skriver, så personen får et varsel. F.eks. hvis man vil at en spesiell person skal kunne lese innlegget man skriver i en random tråd, eller har et direkte spm til personen det gjelder. Espen.. Du som sitter på RÆVVA. FIKS! Andy 1 Siter
Espen Espelund Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Skrevet 31. oktober 2011 "Tor skrev: Espen.. Du som sitter på RÆVVA. FIKS! Hah. Ja jeg sitter egentlig her hele dagen og surfer nettaviser vett Tor 1 Siter
Andy Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Tviler ikke på at du sitter en del på ræva, for å si det sånn men tror også det er nødvendig for å opprettholde awesomenessen her Tor 1 Siter
IngunnE Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Å tagge folk hadde vært kult! slenger meg også på den om å søke etter bosted osv. Blir jo nye facebook detta :whistling: bmbb 1 Siter
New Life Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Appropo sted og plass, noen som vet om gode styrketreningssenter i haugesund city? Flytter kanskje dit neste år, greit å forberede Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.