Espen Espelund Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Skrevet 30. oktober 2011 http://forum.fitnessbloggen.no/forums/treningsprogram/ Deportista 1 Siter
Deportista Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 http://forum.fitnessbloggen.no/forums/treningsprogram/ Den shaken du tok i dag.....fortsett med den :whistling: Siter
Jalle Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Bra å se att moderator hører på folk, å er villig til å lage nye tråder:) Deportista 1 Siter
Ninian Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Jeg oppdaget en ting jeg gjerne skulle hatt idag, nemlig muligheten til å begrense medlemssøk etter bosted! Begynner å bli mange her :thumbsup:, og det gjør det litt vanskelig å søke etter folk. Kunne godt tenke meg å finne ut om jeg har noen potensielle treningsvenner i nærleiken! Idudottir 1 Siter
Andy Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Hadde vært kult å kunne tagge folk i innleggene man skriver, så personen får et varsel. F.eks. hvis man vil at en spesiell person skal kunne lese innlegget man skriver i en random tråd, eller har et direkte spm til personen det gjelder. camla89, T-bone og Tor 3 Siter
Tor Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Hadde vært kult å kunne tagge folk i innleggene man skriver, så personen får et varsel. F.eks. hvis man vil at en spesiell person skal kunne lese innlegget man skriver i en random tråd, eller har et direkte spm til personen det gjelder. Espen.. Du som sitter på RÆVVA. FIKS! Andy 1 Siter
Espen Espelund Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Skrevet 31. oktober 2011 Espen.. Du som sitter på RÆVVA. FIKS! Hah. Ja jeg sitter egentlig her hele dagen og surfer nettaviser vett Tor 1 Siter
Andy Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Tviler ikke på at du sitter en del på ræva, for å si det sånn men tror også det er nødvendig for å opprettholde awesomenessen her Tor 1 Siter
IngunnE Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Å tagge folk hadde vært kult! slenger meg også på den om å søke etter bosted osv. Blir jo nye facebook detta :whistling: bmbb 1 Siter
New Life Skrevet 2. november 2011 Skrevet 2. november 2011 Appropo sted og plass, noen som vet om gode styrketreningssenter i haugesund city? Flytter kanskje dit neste år, greit å forberede Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.