Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker om dette er rette plass, men hva er tankene fra folk om trening før frokost eller uten mat? Det er først og fremst styrketrening jeg er usikker på. Spiser generelt 2-3 timer senest før trening, men hva om å gå på trening etter man har stått opp uten å få i seg noe som helst? Tok en økt idag, merket at med basisøvelser som knebøy og benkpress, så tok det endel mer ut av kroppen enn om jeg hadde spist i timene før. Er bare nygjerrig:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21005-trening-f%C3%B8r-frokostuten-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Jeg liker faktisk best å trene før første måltid, men igjen så liker jeg å sove haha. Men jeg har faktisk mer å gi på morgentrening på tom mage både når det gjelder kondisjon og styrke. Derimot kan jeg ikke holde på noe særlig lenge med kondisjonstrening (kommer så klart an på intensiteten!) uten å bli litt svimmel. Men bcaa litt før og under økten fungerer fint for min del

Trening på tom mage – går det an? - Fitnessbloggen

No prob :)

Gjorde det i nesten 2år før jeg dro inn i forsvaret, men når jeg er hjemme på per gjør jeg det og. Liker best å spise etter trening for da kan man spise masse <3

Annonse

Tror i mange tilfeller at kroppen er meget tilpasningsdyktig til slikt. Kjører du "fasted" mogentrening en stund vil du sikkert kunne gi like mye gass på det som du kan senere på dagen nå.

Hehe, tror? Har kjent på litt av annet av hva kroppen kan prestere uten mat/søvn :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...