Gå til innhold

Tips for billig og nyttig treningsutstyr


Indigo

Anbefalte innlegg

Denne tråden er for tips og triks for treningsutstyr som er eller kan være nyttig å ha når en trener. Min erfaring er at eBay er betydelig billigere enn norske butikker og nettbutikker, og frakt koster ikke allverden. En kan fint spare fra 30-50% eller mer. Her er et par tips:

Massasjerulle:

Diesel Dog Sports, eBay (bla nedover. Har selv kjøpt av de)

Neptune Barbell, eBay

Små plater (hvis gymmet ditt mangler 0,5 eller 1 kg)

Neptune Barbell, eBay, par med 0.5 kg

Neptune Barbell, eBay, par med 1 kg

(Neptune har også 2 kg eller større sett med flere plater om du er interessert)

Små dumbbells (til å kjøre LYTP med) fant jeg bare auksjoner til, det er bare å gjøre et søk på eBay.

Hvis noen kommer over billige lacrosseballer eller resistance bands er jeg veldig interessert :)

Har du andre tips til treningsutstyr som er nyttig å ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Bumper denne :)

Prøvde massasjerulle og ball(merket Perform Better) i dag og innser at jeg burde startet med dette for lenge siden! Noen som vet om gode ruller/baller å finne i butikk?

Frakten koster jo mer enn selve rull og ball.. :p

[ATTACH]12504[/ATTACH]

Og en liten morsom en :D

[ATTACH]12505[/ATTACH]

post-154-14440834730852_thumb.jpg

post-154-14440834731597_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landhockeyball funker også:) Kostet meg 198kr totalt.

http://www.klubben.no/Avdelinger/Produkter/Baller/Innebandyballer_pucker/Landhockeyball-allround-Gul-eller-hvit-1181816X-p0000048656.aspx

Edit:

Ser at det var litt dyrt iforhold linken til ubertass.

Tips til massasjerulle: Hvis du kjenner en rørlegger kan du spørre han om han har noen rester av plastrør liggende som du kan få, det eneste du trenger da er en baufil for å kappe den til den lengden som måtte passe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte rulle derfra for 2 måneder siden og har ikke hørt noe.. Sendte de purring nettopp og spurte hva som skjer med bestillingen min.

Fikk svar fra de nå, kostet alt fra 44 til 114USD for frakt, valgt seff den billigste så det ble 66USD = 350kr ish totalt. Billigere enn ebay som hadde noe-og60USD i frakt

De sender den i mrg og jeg får den innen 14dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Annonse

399,- syns jeg er en rimelig stiv pris for ei rulle. Husker ikke hva jeg betalte for min fra eBay, men tror det var godt under halvparten.

Annet tips: Om det er en lacrosseklubb i nærheten, bestill ball gjennom de. Kjøpte 3 baller for 50,- totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...