Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  "Lea skrev:
[ATTACH=full]103295[/ATTACH]

I kveld ble det sjokoladeproteinkuler! Er helt hekta på disse, beste jeg kan få nå til dags :)

Oppskrift??? :D

Skrevet
  "Fitness93 skrev:
Oppskrift??? :D

1 scoop sjokoladeprotein, 2 ss kokosmel, 2 ss sukrin, 2 ss kakao, noen dråper stevia sjokolade (ikke nødvendig). Bland sammen, tilsett litt vann som gjør at du kan forme kuler og rull i kokos :) Liker å sette dem i kjøleskapet eller fryseren en liten stund, før de nytes med god samvittighet :D

Skrevet
  "Lea skrev:
1 scoop sjokoladeprotein, 2 ss kokosmel, 2 ss sukrin, 2 ss kakao, noen dråper stevia sjokolade (ikke nødvendig). Bland sammen, tilsett litt vann som gjør at du kan forme kuler og rull i kokos :) Liker å sette dem i kjøleskapet eller fryseren en liten stund, før de nytes med god samvittighet :D

Åh, takk! Skal definitivt prøves ut, ser dødsgodt ut! Tror du jeg kan bytte kokosmel med mandelmel?

Skrevet
  "Fitness93 skrev:
Åh, takk! Skal definitivt prøves ut, ser dødsgodt ut! Tror du jeg kan bytte kokosmel med mandelmel?

Ja, det må du! Jepp, det går helt fint :) Finnes mange muligheter. Vaniljeproteinpulver og peanøttmel er for eksempel også en kjempegod kombinasjon ;)

Skrevet
  "Lea skrev:
Ja, det må du! Jepp, det går helt fint :) Finnes mange muligheter. Vaniljeproteinpulver og peanøttmel er for eksempel også en kjempegod kombinasjon ;)

Supert! Skal lages i morgen :D

Skrevet

I helga ble det mye god mat! Sjokoladekake fra funksjonell mat, kesam med blåbær, bananer og sukrin, også litt potetgull og smågodt ;) er på kaloriunderskudd nå, så var deilig med en dag med litt ekstra kalorier.

Skrevet
  "Åshild Eikeland skrev:
Akkurat hva jeg vil til middag, bare ikke for mye fett i, da vrenger hele magen seg. Og ettersom jeg elsker å bake, så blir det kake eller boller også, eller en liten skål med is. Inviterer alltid venner over på lørdager, så vi kan kose oss med en skikkelig deilig middag og kake/boller/is med en film :D:love:

Mmmm...hveteboller!! Fins det noe bedre?!

Gjest QueenWinther
Skrevet
  "Lars Nyheim skrev:
Noen som kan gi meg ei oppskrift på sunne kanelboller?

Sunne kanelsnurrer - This is my life - disse er hvertfall litt sunnere. Kristine Weber og Dedication har også noen oppskrifter, men de så ikke så veldig gode ut. Usunne boller er de beste!

Skrevet
  "Lars Nyheim skrev:
Noen som kan gi meg ei oppskrift på sunne kanelboller?

Jeg synes det er en idé å gjøre det så simpelt som å lage dem med sukrin, bruke minimalt med fett (om du er ute etter å redusere kalorier - erstatt evt smør med kesam original) og bruke fiberfin eller halvparten grovt mel/havregryn. Vi som trener har ikke vondt av litt karb, og jeg ser på det som fordelaktig å få karben fra stivelse kontra sukrose og høye doser fruktose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...