Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis din bedre halvdel skulle finne på.å overrske deg med treretters -forrett, hovedrett, dessert-hva er det beste hun kunne servert deg?

Jeg tenker med en gang biff... ?!

(Ikke rent hypotetisk, jeg har planer!)

Fortsetter under...

Skrevet

Hjemmelaget pizza med myyye godt i. Syns det er mere koselig å spise sammen med en film f.eks:)

Å til dessert, sjokoladeis, brownies med vaniljeis og jordbær, eller sjokoladefondant (med vaniljeis) :D NAAAAM

Lykke til forresten :)

Skrevet

Siden jeg ikke har noen bedre halvdel, så kan jeg jo slenge ut hva jeg har å tilby ! :love:post-18416-14440936893171_thumb.jpg

+ Peanut crusted brownies med cognackrem !

post-18416-14440936894059_thumb.jpg

Eller bare sjølfeska og nyfiletert ørret, å se, sol i Nordland :Dpost-18416-14440936894584_thumb.jpg

Or.. beef ! Lightly seared ! Mye grovkverna pepper og godt salt.post-18416-14440936895033_thumb.jpg

Men on topic, så er jeg veldig "thankful" (norske ordet eeer?) når folk gidder å lage mat til meg. Alt uten kapers og vegetar er ønsket mitt !

Annonse

Skrevet

Men on topic, så er jeg veldig "thankful" (norske ordet eeer?) når folk gidder å lage mat til meg. Alt uten kapers og vegetar er ønsket mitt !

Takknemmelig,muligens? Selv liker jeg biffen min pittelitt mer rosa,men slettes ikke noe dårlig utgangspunkt!:D

Forrett. Pannestekt kamskjell med kamskjellrogn, skorsonnerot og persillerotpure, med skorsonnerotchips

Hovedrett - Pannestekt Andebryst, med ovnsstekte poteter,appelsin/yuzusaus,en frisk grønn salat, jordskokkpure og råstekt gulrot/persillerot/bete/sellerirot

Dessert - Hvitsjokoladekaramell med karamelliserte hasselnøtter og tykkmelksnø <-- Denne har jeg oppskriften på, så bare å si ifra hvis noen er intresserte.

EDIT; Om man har en kjære som ikke er utdannet kokk,så blir svaret "Hva som helst,bare det er laget med kjærleik og omtanke"

Skrevet
Takknemmelig,muligens? Selv liker jeg biffen min pittelitt mer rosa,men slettes ikke noe dårlig utgangspunkt!:D

Forrett. Pannestekt kamskjell med kamskjellrogn, skorsonnerot og persillerotpure, med skorsonnerotchips

Hovedrett - Pannestekt Andebryst, med ovnsstekte poteter,appelsin/yuzusaus,en frisk grønn salat, jordskokkpure og råstekt gulrot/persillerot/bete/sellerirot

Dessert - Hvitsjokoladekaramell med karamelliserte hasselnøtter og tykkmelksnø <-- Denne har jeg oppskriften på, så bare å si ifra hvis noen er intresserte.

EDIT; Om man har en kjære som ikke er utdannet kokk,så blir svaret "Hva som helst,bare det er laget med kjærleik og omtanke"

Thats basically what I said! Så enig!

Annonse

Skrevet

Forrett synes jeg bare er teit vomfyll for god hovedrett og dessert! Hehe...

Selv overraska jeg gubben med dette en dag vi hadde barnefri:

Biff med hvitvinsdampede poteter og rømmesaus (og grønnsaker)

Desserten var creme brulee

Kjeeeempegodt

Skrevet

Må finne meg en bedre halvdel først :(

Men om jeg hadde hadt en bedre halvdel, som kunne lage mat ville det atm smakt meget godt med;

Forrett; minipizza med salat

Hovedrett; Rein eller elgbiff med masse jordskokk, peppersaus og røstipoteter

Dessert: BROWNIIIIIIIEEEEEEEEE!!!! Med kaffeis<3<3<3<3

Nom nom nom!

Skrevet

Siden jeg tenkte kamskjell til forrett og andebryst til hovedrett kan jeg rett og slett bare kopiere denne. :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...