Gå til innhold

Våkner opp om nettene med klissbløtt sengetøy på treningsdager


Nrjey

Anbefalte innlegg

De siste få månedene, under diett har det vært flere netter der jeg har våknet opp av at senketøyet, dyna og puta er full i klissbløt svette. Det er så mye at man skulle tro jeg har liggi i solarium. Har noen erfart dette, eller vet hva som er årsaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Protein gir høyere termogenese enn fett og karbohydrater, spiser man veldig mye proteiner, (som på diett) blir man varmere i kroppen, (hovedsakelig gjelder dette 3+g/kg)

Dette er den mest logiske koblingen sånn jeg ser det i og med at du ikke har hatt det sånn før.

Det kan jo hende, men det må jo være av den grunn at jeg ligger på 200gram proteiner hver dag. Men har i grunn ikke vært så langt unna tidligere, heller.

Påbegynt ZMA og økt drømmeaktivitet?

Nei har faktisk ikke begynt med ZMA, men planlegger å begynne med det, så fort pakka fra iHerb kommer :-)

Regner med at du ikke tar AAS?

Enkelte av disse har visse effekter som å øke kroppstemperatur.

Er nok rein gitt, eneste "ulovlige" preparatet jeg bruker, er Jack3d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det skjer med meg en gang i blant hvis jeg spiser mye karbohydrater før leggetid på treningsdager.

Det varierer vell fra person til person. Så sånn sett kan det være det som gjør det, men det trenger ikke være det. Jeg kan spise så mye karbohydrater jeg bare orker, kroppen er så glad i mat at om jeg ikke spiste rett før leggetid hadde jeg nok gått til kjøleskapet etter mat i søvne :cautious::(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...