Gå til innhold

Hvilke produkter fra iHerb har dere IKKE fått igjennom tollen?


Marita

Anbefalte innlegg

Jeg handler en god del fra iherb.com, og venter spent på om jeg får igjennom høydose-d-vitaminene mine.

Det er så mye jeg har lyst til å bestille derfra av diverse produkter, men har forstått at om det er definert som legemiddel her i Norge, så kommer det ikke igjennom?

Så jeg lurte på - hvilke erfaringer har folk på produkter de har bestillt fra iherb, men som har blitt stoppet i tollen og sendt tilbake? Fint om dere skriver produktnavnet og gjerne link også, så kanskje dette etterhvert kan bli en super tråd for folk som ikke har lyst til å gjøre bomkjøp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vurderer å prøve meg på å lure igjennom Yohimbine gjennom, litt surt om den blir stoppa. Til formiddagskardio hadde det vært ypperlig :)

Om du ikke er klar over det så blir den nok stoppa fordi planten er fredet (eller noe slikt) :) Men, om du tør så er det jo bare å prøve. Tviler på at du blir fengslet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man få noen form for staff eller blir bare varen sendt tilbake vis den blir stoppet i tollen?

Det blir nok bare returnert så lenge du er i "god tro" og det ikke er så store kvantum at det kan misstenkes å være for videre salg. Når du bestiller slikt gjennom posten godkjenner du jo samtidig at tollvesenet går gjennom det, så er nok ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å prøve meg på å lure igjennom Yohimbine gjennom, litt surt om den blir stoppa. Til formiddagskardio hadde det vært ypperlig :)

Fikk igjennom http://www.predatornutrition.com/pd-meltdown-60-caps-12-caps-free.cfm fra denne siden (engelsk), uten problem. De hadde tatt bort etiketten og skrevet over "vitamin supplement". Virket litt sketchy, men de er en ganske stor side, så regner med at det ikke er noe juks. Prøvde bare produktet i to ukers tid, og kan ikke si hvor mye det hjalp på fettforbrenningen, men det reduserte uten tvil i alle fall appetitten i veldig stor grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Lurer på om dere kan hjelpe meg litt med denne bestillinga.. den ble stoppet i tollen, og returnert, fikk brev om at den inneholdt varer som ikke var lov å ta inn i Norge, men jeg skjønner ikke helt hvilke(n) av dem det gjelder? Alle de tre nederste har jeg fått inn før, men kanskje jeg bare var heldig, da? Er det omegaen som gjør det?

NOW-01683-0.jpg Now Foods, Super EPA, Double Strength, 240 Softgels (NOW-01683)

Status: ShippedOut 1 X $23.99 $23.99

NDL-00300-0.jpg Miracle Noodle, Angel Hair, Shirataki Pasta, 7 oz (198 g) (NDL-00300)

Status: ShippedOut 1 X $2.38 $2.38

FRE-00202-1.jpg Special, Doctor's Best, Best L-Tryptophan, 500 mg, 10 Veggie Caps (FRE-00202)

Status: ShippedOut 1 X $2.95 $2.95 $0.00

HOG-55512-1.jpg Healthy Origins, Probiotics 30 Billion CFU's, 7 Vcaps (HOG-55512)

Status: ShippedOut 1 X $4.95 $4.95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok bare returnert så lenge du er i "god tro" og det ikke er så store kvantum at det kan misstenkes å være for videre salg. Når du bestiller slikt gjennom posten godkjenner du jo samtidig at tollvesenet går gjennom det, så er nok ikke noe problem :)

I tilleg, papirarbeidet er ikke verdt det engang. Mye arbeid å straffeforfølge noen fordi de ville ha Jack3d gjennom tollen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...