Gå til innhold

Virker kreatin? Vi trenger ditt bidrag i en artikkel!


Robert André

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Litt sent svar, men kan no si at jeg merker forskjell når jeg går på kreatin. Selv om jeg drikker mer enn vanlig ved inntak av kreatin i en ukes tid, så får jeg skikkelig hodepinne og føler meg dehydrert dersom jeg ikke drikker nok vann gjevnt fordelt i løpet av en dag. Så noe gjør den med væskebalansen i kroppen..

Bruker monohydrat, men av en eller annen grunn så merker jeg størst effekt av TN sin kreatin enn andre produsenter. En kompis av meg merker kun forskjell med Multipower(?) sin kreatin. Rart det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreatin fungerer for meg, på en måte. Jeg øker 5-10kg i styrke på de tre store øvelsene og går opp 3kg kroppsvekt ca. Svetter mye mindre på trening mens jeg er på kreatin.

Meeen, jeg øker ikke noe fortere i styrke om jeg bruker kreatin eller ikke. Dvs den månedlige økningen holder seg stort sett lik uansett. Sånn sett så hjelper det jo ikke en dritt annet enn de kiloene i startfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan godt være med, men er allerede på min 2 mnd med kreatin. Og jeg går på po, for øyeblikket Neurocore, og før det NoXplode. Skal ta 3 ukers pause nå når jeg er ferdig (i løpet av uken), og starte på etter dette.

Men må det være monohydrate? eller kan det være feks Noxplode? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...