Gå til innhold

Er craze farlig for de som er under 18år?


seco97

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neimen det står på pakken at de som er under 18år ikke burde ta det vettu, derfor lurte jeg

vet det,jeg tar craze og har ikke merket noe? bortsett fra at vis du tar for høy dose kan du få "kræsj" blir deppresiv,slapp eller lignende etter trening,eller når effekten går ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke, men hadde du vært min sønn hadde du måttet vente til du var 18.

Mvh. Crazolog

Tenkte jeg også.. kanskje ikke farlig, men farlig gøy. Kommer garantert til å slutte å ta craze for å trene og begynne å trene for å kunne ta craze, får å si de såånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro

Som Broliolog sier jeg meg enig med kollega McBain. Eksponasje for denne type supplements i ung alder kan medføre en svekket tilbøyelighet for å stadig utforske nye supplements av luguber karakter. Dette er en sti man bør vente med til man er myndig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at det er 18 års grense på produktet (ikke for å forhindre at foreldre fôrer dette til spedbarn). Du er 15 år gammel og er fremdeles ikke ferdig utviklet, noe du bør ta hensyn til. For øvrig er dette et produkt du ikke trenger for å bli "større og sterkere" hvis det er det som er målet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

Vi kan ikke stille oss bak eventuelle anbefalinger for slike tilskudd til mindreårige. Det er en grunn til at det er aldersgrense på Craze og lignende.

Tråden stenges.

-Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...