Gå til innhold

Tante rød er på tur, noen som har gode tips


Sandra Larsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjenner til det.. alt som inneholder sjokolade blir spist dersom det er i hus :p prøver å holde meg til frukt, bær og kesam.. Og MÅ jeg ha sjokolade kjøper jeg heller den lille eventyrsjokoladen og spiser den iløpet av en uke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ingen stalltips, men om det er noen trøst så sliter jeg med akkurat det samme, og har null kontroll på hvor mye (vi snakker store mengder her) sjokolade jeg klarer å trykke i fjeset de dagene (ca. 2) det er som verst.

Kanskje det hjelper om du spiser såpass mye "ordentlig" mat at du rett og slett ikke orker sjokolade/snop, evt. klarer å begrense det litt? Er det langt til nærmeste butikk? Da kan du isåfall prøve det AnetteK sier; ikke ha noe godt hjemme. Vet at for min del så er det samme om godteskapet er tomt eller ei da butikken er 5 min unna meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir kroppen det den vil ha når jeg har mensen. Mister all matlyst rett før mensen og til et par dager etter. Dessverre nekter kroppen å fungere optimalt på det kroppen vil ha(snus og kaffe), så jeg bedriver tvangsforing av megselv. Ikke gøy, men det er enten det eller null jobb og null trening på ei uke, så jeg spiser gladlig sjokolade:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser det kroppen vil ha, men holder meg til vanlig mat. Er jeg søtsugen så går det mye i gresk yoghurt med masse sukrin og bær. Ellers så spiser jeg mer mat enn vanlig, for jeg merker at det hjelper å være mett.

Jeg kan bare ikke skeie ut med drittmat for da er jeg ødelagt i magen i lang tid :( Men det er vanskelig, og spesielt når jeg er på butikken og må gå forbi godteriet på vei til kassa. Fy søren, skulle vært forbudt å plassere det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor 5 minutter unna butikken, men etter 8 så kan jeg ikke gå ut. HELDIVIS, måtte på butikken i sta å kjøpe bleier, var vanskelig og gå forbi godteri hylla på en kg pris til 5kr. men sneik med meg en pose nøtter :p kan spise uendelig med mengder sjokolade vist jeg bare har. men er forferdelig flink og små spise havregryn med sukker, knekkebrød med egg, kunne vel egentlig spist en heldag :p

spare på en liten sjokolade går jo å prøve, selv om jeg trur den blir spist i et jafs :p var lettere når jeg snuste, da kunne jeg erstatte med det i stede :)

av å til kan det hjelpe å drikke litt sterk funsaft og konstant holde på strikketøyet. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, Jeg spiser nok litt ekstra frukt/nøtter, har en teskje sukker på havregryna eller har søtpotet isteden for ris til kjøttet, hasselnøttmelk i proteinshaken eller kjøper 70-80% sjokoladebar. Men nå er det slik at jeg knapt tåler godteri eller snop, så jeg kan bare ikke, noe som er fryktelig trist til tider, men samtidig redder meg fra å ødelegge måla mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøver som best jeg kan å drikke te, sterk fun saft, spise meg god og mett på ordentlig mat, men problemet er at ingen verdens ting frister utenom godis..

Når jeg sier "ikke frister" mener jeg at det byr meg regelrett imot å spise vanlig mat. Jeg kan gå på butikken, så det hjelper i grunnen ikke å unngå godteri i huset.

Men jeg gir nok etter. Da prøver jeg å holde meg til den lille eventyrsjokoladen, og ikke spise mer enn en om dagen. Og så drikker jeg en Litago Lettere etter trening i stedet for proteinshaken. Om det er helt etter boka vet jeg ikke, men jeg får stilt litt sug, i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Option Belgian choc funker for meg når det verste søtsuget kommer når tante rød er på besøk! kun 40 kcal per kopp og søtet med litt stevia så er det virkelig et bedre alternativ enn å trøkke på med sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...