Gå til innhold

Hvor mye karbo inntar dere pr.dag på slankern?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Wow!! Er det sant??? :D

Skal i gang med å få ned fettprosenten noe alvorlig etter påske, og har tidligere i livet kjørt lavkarbo som fungerte strålende..

Ned 14 kg på 5 mnd. Men etter jeg startet med styrke har jeg ikke turt dette, så dette var gode nyheter (y)

Nå har jeg kjørt keto i 1,5mnd og på bloggen min kan du sjekke litt resultater om du vil=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt usikker på hvor du får 2550 fra :p

Da så var det 3400kcal på treningsdager og 3100kcal på treningsfrie + de 2 dagene med ekstra kcal fra oppkarbing. Er grove tall, regner ikke med protein,fett fra havregryn, karbo fra kesam osv osv. Så kan kanskje legge på 200-300kcal.

Jobber offshore, 2 ukene på jobb måtte jeg skru opp kcal ytterligere. Men 4 ukene på fri hjemme så var det egentlig Train-Eat-Sleep Repeat :p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hvor du får 2550 fra :p

Da så var det 3400kcal på treningsdager og 3100kcal på treningsfrie + de 2 dagene med ekstra kcal fra oppkarbing. Er grove tall, regner ikke med protein,fett fra havregryn, karbo fra kesam osv osv. Så kan kanskje legge på 200-300kcal.

Jobber offshore, 2 ukene på jobb måtte jeg skru opp kcal ytterligere. Men 4 ukene på fri hjemme så var det egentlig Train-Eat-Sleep Repeat :p.

Jeg snakka bare om de off dagene du skrev 600-850g og regna med at du mente karb=P det tilsvarer jo 1800-2550kcal=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Nettopp begynte å kutte, 71kg og 177cm høy. Første uka ble det 200g karbohydrater dagen, og 400g på spisedagen. (100-120g protein og ca kroppsvekt med gram fett) Jeg blir syk og gal av lavkarbo :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 70 til 200 g karbo,det høyeste på dager med styrketrening,men er ikke så redd karbo ,spiser lett mye karbs på hviledager også selv om jeg skal såkallt "ned" i vekt;) Det er individuelt dette ,for mange kan fint gå ned mye i fettprosent og mange kg med høykabrbo kosthold mens andre igjen ikke kan ha noe omtrendt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...