Hmmmm Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Lurer på om det har noe og si når på døgnet man trener? Liker og trene på morran da det ofte er overbefolket på senteret på ettermiddag/kveld. Man har jo ikke fått i seg like mye næring på morran som man har på ettermiddagen. Trener da ca kl 6. Men er det noe fysisk som tilsier at man bør trene på ettermiddag/kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrommiZ Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Best å trene når man er våken Kirill W. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Noen liker å trene tidlig, andre sent. Det er induviduelt. Tren når det passer deg, og når du er "våken". Personlig så klarer ikke jeg å fungere tidlig på dagen så jeg trener sent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tren når du har tid og overskudd Mer komplisert er det ikke. Personlig fungerer jeg best om morran. Aleksander93 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Personlig fungerer jeg best om morran. Lær meg dine triks..... Please? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Lær meg dine triks..... Please? Hmm. Jeg står opp. Hiver meg i treningsklærne. Off we go Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Hmm. Jeg står opp. Hiver meg i treningsklærne. Off we go Jeg står opp. Ca 4 timer senere så våkner jeg. Kalii, StiligeCecilie og Aurelius 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg står opp. Ca 4 timer senere så våkner jeg. hahahah jeg kan love deg at hvis du kommer deg på trening så våkner du fort musikk i ørene gjør susen hvis du ikke er heeeelt våken Tipper du er B menneske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirill W. Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 hahahah jeg kan love deg at hvis du kommer deg på trening så våkner du fort musikk i ørene gjør susen hvis du ikke er heeeelt våken Tipper du er B menneske? Sikkert nærmere C menneske haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Sikkert nærmere C menneske haha haha ok men det blir vel hva man er vant til. før klarte jeg ikke å fungere på morran, men så har jeg måttet stå opp tidlig de siste 3 årene pga min lille som våkner tidlig enten jeg vil eller ikke, så når jeg først er oppe er det greit å få unnagjort treningen. uansett passer det best inn i min hverdag også. Og så er det nesten aldri noen på senteret. kan ta så stor plass jeg vil og ha på så høy musikk jeg vil Aaah life<3:love: Men spørs jo hva du mener med tidlig da? Jeg trener rundt kl 9 for eks, det er ikke såååå tidlig Noen ganger 8, men heller sjelden. Kirill W. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kl99 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg liker best å trene 3-4 timer etter jeg har stått opp. Har også lest at ledd osv er mykere en stund etter man står opp. Trenger i hvert fall 2t på å spise, spise igjen, drikke kaffe før treningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StiligeCecilie Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg trente på formiddagen før, og opplevde at jeg gjorde det bedre på disse treningenen enn om jeg trente på kvelden. Nå har jeg ikke mulighet til det lengre, ettersom jeg har begynt i full jobb, men det funker også å trene på kvelden. Det viktigste er jo at jeg faktisk kommer meg på trening og gjort programmet skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
einarhermo Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 For mitt vedkommende opplever jeg at jeg får mer energi og mer ut av dagen når jeg trener tidlig, men dette er bare en dag i uken ettersom at jeg starter tidlig på jobb de andre dagene. I helgene trener jeg så tidlig som mulig, alt ettersom hvordan det passer med de jeg trener med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valan Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Det er best å trene på kvelden. Mellom 17-2100. Det er fordi man har spist flere måltider, kroppen er mer våken osv. Dette gir mye bedre trykk på trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg funker best fra ni og utover på kvelden. "Deepest sleep 0200"...lol,da har jeg som regel ikke kommet lengre enn til kvelds:P Daniel Sollie, sneipen og Astriiiixxx 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Trener kun på formiddagen siden jeg jobber kveld 5 dager i uka, og da er det lite folk som befinner seg i styrkeavdelingen:) optimale for meg hadde vært å trene på natta, siden jeg skjeldent får sove før i 5 tiden uansett, og jeg har ofte overdrevent mye energi da. Men trener på sats, og de nekter å ha nattåpent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Merkelig at jeg fungerer aller dårligst mellom kl 17 og 21 i løpet av dagen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.