Gå til innhold

Dårlig kne, noen gode filmer?


Dovendyret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Warrior

Anbefaler deg stort selv om det ikke er en action film.

Ellers så har du jo The descent som er en ganske kul skrekkfilm.

Har hørt om The descent. Skulle egentlig se den med ei venninde men hu feiga ut i siste øyeblikk. Warrior har jeg sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The descent er rimelig bra, men fraråder deg å se TD2. Synes den var helt ræva.

Boogeyman, darkness, doomsday, insidious, silent hill, the crazies, resident evil 1-6, the grudge 1-2, the ring, saw 1-6, let the right one in.

Jeg har nok sett rundt 400+ med skrekkfilmer i mitt 16årige liv, så jeg husker nok ikke alle.

Jeg er mer fan av overnaturlige, science-fiction aktige filmer.

Anbefaler wrath of the titans om du ikke har sett den, KONGEFILM!

Kjøp netflix i en måned, så har du nok av filmer å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The descent er rimelig bra, men fraråder deg å se TD2. Synes den var helt ræva.

Boogeyman, darkness, doomsday, insidious, silent hill, the crazies, resident evil 1-6, the grudge 1-2, the ring, saw 1-6, let the right one in.

Jeg har nok sett rundt 400+ med skrekkfilmer i mitt 16årige liv, så jeg husker nok ikke alle.

Jeg er mer fan av overnaturlige, science-fiction aktige filmer.

Anbefaler wrath of the titans om du ikke har sett den, KONGEFILM!

Kjøp netflix i en måned, så har du nok av filmer å se.

Sett de som er merka ut. Resten skal jeg titte på:) Har apple TV så leier der:) Skal sjekke ut Wrath of the titans :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yhe descent ..som nevt får hvertfall tiden til å gå

Husker også å ha sett The Blair Which project...om den var nifs fordu jeg var fjortiss og alene hjemme. .eller om den faktisk er bra..d er jeg ikke sikker på. Men d er hvertfall en skrekkfilm jeg husker at skremte neg!:)

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp Sinister, selvom den kom så sent som i 2012 tror jeg, så kan jeg anbefale den :)

The sinister var faktisk overraskende bra!:)

top gear?

Den er sett for lengst! :p

Yhe descent ..som nevt får hvertfall tiden til å gå

Husker også å ha sett The Blair Which project...om den var nifs fordu jeg var fjortiss og alene hjemme. .eller om den faktisk er bra..d er jeg ikke sikker på. Men d er hvertfall en skrekkfilm jeg husker at skremte neg!:)

God bedring

Så den med noen venner for et par månder siden. De satt og skrek mens jeg sovna.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er interessert i en grøsser serie er American Horror story og Walking dead sykt bra, om du ikke allerede har sett de da ;)

Har ikke sett American horror story men Walking Dead had jeg fulgt litt med på:) Syns grøsser serier blir litt "kjedelige" i lengden.. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett American horror story men Walking Dead had jeg fulgt litt med på:) Syns grøsser serier blir litt "kjedelige" i lengden.. :whistle:

Du synes wlking dead er kjedelig? Damn man, get your shit together o_O:p

Du kan jo se Saw-filmene, de er jo alltid bra ;) Og det er vel sånn 6 eller 7 av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes wlking dead er kjedelig? Damn man, get your shit together o_O:p

Du kan jo se Saw-filmene, de er jo alltid bra ;) Og det er vel sånn 6 eller 7 av dem!

Haha.. nr.1: Walking dead var spennende de første 4-5 episodene.. også begynte de å bli veeldig kjedelige.. Jeg sovna etter 10 minutter på det verste :p Nr. 2: Er av type hunnkjønn så blir litt feil å si "damn man" :D:roflmao:

Saw filmene har jeg faktisk sett! Ei venninda av meg fikk alle 7 filmene i julegave og da var det bare å plante seg godt i sofaen med sjokolade og dyne :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sjekke ut noen av filmene til Rob Zombie. I tillegg til å lage bøs musikk, er mannen også i stand til å sy sammen filmer. Jeg har kun sett en, og det var en skrekkblandet fryd. Navnet på filmen? Se bildet nedenfor! :)

devils-rejects.jpg

Eyy skal sjekke ut detta! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. nr.1: Walking dead var spennende de første 4-5 episodene.. også begynte de å bli veeldig kjedelige.. Jeg sovna etter 10 minutter på det verste :p Nr. 2: Er av type hunnkjønn så blir litt feil å si "damn man" :D:roflmao:

Saw filmene har jeg faktisk sett! Ei venninda av meg fikk alle 7 filmene i julegave og da var det bare å plante seg godt i sofaen med sjokolade og dyne :lol:

Haha tok for gitt at du var mann jeg, sorry!! :p Fikk bare inntrykket av nicket.

Elsker sawfilmene. Har du sett Seven Psychopaths og the Expendables-filmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...