Gundersen™ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 For noen år tilbake laget jeg denne snuttet på drøye 14min om noen av de beste styrkeløfterne gjennom tidene. Jeg finner motivasjon i å se andres prestasjoner - det minner meg på at jeg stadig har en meget lang vei å gå! Noen som har laget eller som har sett tilsvarende videor? Del gjerne i denne tråden! http://www.youtube.com/watch?v=FR76xcXtaZ0 Tor, M. M, Linjemannen og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Sier det her igjen, en av de bedre videoene jeg har sett! Tok det deg lang tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundersen™ Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2013 Sier det her igjen, en av de bedre videoene jeg har sett! Tok det deg lang tid? Tja, som du ser av den amatørmessige klippingen tok ikke selve "produksjonen" lang tid, men det var relativt tidkrevende å finne klipp av visse løftere. Måtte imidlertid ha med mange av disse da de var pioneerer innenfor styrkeløftidretten. Tor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erixenM Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Fin video! Har kommet over den før, men visste ikke at det var deg som hadde laget den. Har ikke laget noen styrkevideoer, men laget en amatør lennox lewis tribute for noen år siden Ellers synes jeg disse er gode å se på før en treningsøkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjella Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Dette er definitivt den beste jeg har sett både når det angår klippkvalitet og og ikke minst musikk/speech. Kavring 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Denne funker synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.