Gå til innhold

Hviledager


Elemano

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hviledag er kardio!! :D

As stated above mixed in with abs and some hip-work at the physiotherapist.

Også har jeg en dag i uka der jeg ikke har styrke eller kardio, Da er det vanligvis lege, psykolog, oppsteking av mat og andre ting som jeg vanligvis ikke får tid til :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Klarer ikke helt det med å sitte fullstendig planta i sofaen over lengre tid! Blir for rastløs av det :p

Hviledager er kjedelige, men trengs av og til. Bruker å gjøre husarbeid, lekser og gå gåturer på slike dager!

Sikkert ikke noe must å røre seg, om du ellers er veldig aktiv, men litt aktivitet har vel ingen skade av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine hviledager er det aktiv hvile som gjelder. Da mener jeg ikke å være i rolig aktivitet, men å aktivt forsøke å få mest mulig hvile. Jeg går gjerne en god tur med hunden på kvelden, men de dagene jeg trener andre ting enn styrk har jeg ikke "hviledag". Da har jeg "cardio" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...