Gå til innhold

Atletisk fitness vs bikinifitness


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lett litt rundt på nettet for å se om jeg kunne finne noen bilder av noen kvinnelige AF utøvere, men finner bare menn.. Er det bare meg som ikke finner det eller er det bare fordi jeg ikke vet hvordan det ser ut?

Hadde tenkt å stille i bikinifitness en gang i fremtiden, men siden jeg ikke har sett atletisk fitness kan det jo være det er noe for meg, kanskej?

Bodyfitness vet jeg at blir litt mye for meg, kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet

Min tanke:

bikinifitness--> mer pupp og rumpe--> utseende(bikini utseende)

athletic fitness--> styrkemomenter--> mellomting mellom bikini og bodyfitness..

Er jo et par jenter her inne som har stilt i athletic fitness! Husker ikke navn da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handler jo ikke bare om utseendet/pupper+rumpe/mengden muskler+fett, ettersom AF har vurderinger av både symmetri, fitness (ofte roing tror jeg) og styrke (pull-ups + dips) før man kommer til finalen. Det er derfor AF er mye tøffere enn Bikini :D

Men hør med Emilie, hun kan nok svare deg på det du måtte lure på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utøverne i BF og AF er generelt en del større enn i bikini. Bikini vil kanskje være en fin arena om du ikke har stilt før og har lyst å begynne litt forsiktig, men det spørs jo litt på fysikken din og hva som er styrkhetene/svakhetene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke klarer selv å plassere fysikken din så har du jo et par valg.

1 - Meld deg inn i en klubb (dette må du uansett om du skal konkurrere) og la de se på deg. De vil raskt kunne fortelle deg hvordan ståa er.

2 - Ta fullkroppsbilder av degselv i kvartvendinger. Da vil du raskt få tilbakemelding og et inntrykk av hvor du hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...